شناسهٔ خبر: 132169 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» می‌خواهد جریان‌های انقلابی را متحد کند

موسوی لارگانی43 نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به درکی که از شرایط کشور دارد می‌خواهد تمام جریان‌های انقلابی را متحد و هماهنگ کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام ناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این جبهه با محوریت نیروهای مردمی و دلسوز انقلاب تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تشکیل  این جبهه حرکت مبارکی در کشور است، ادامه داد: پس از شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب، شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلفی از شکل‌گیری این جبهه استقبال کرده‌اند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به اهداف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: رفع موانع و مشکلات اساسی کشور مانند مشکلات اقتصادی و معیشتی،   مبارزه با فساد، انقلابی‌گری و اصلاح ساختارهای اداری از جمله اهداف این جبهه است و قطعا در همین مسیر نیز راهش را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قائل به مرزبندی‌های سیاسی رایج و جناحی در کشور نیست و با توجه به درکی که از شرایط کشور دارد می‌خواهد تمام گروه‌ها و جریان‌های انقلابی را متحد و هماهنگ کند.

وی با اشاره به ضرورت شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: این جبهه بنا به وضعیت موجود کشور امری ضروری بود تا با تشکیل جبهه‌ای فارغ از هر جناح و جریانی در کشور بتوان ظرفیت‌های اساسی و آرمان‌های انقلاب را محقق کند.

نظر شما