شناسهٔ خبر: 132138 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اگر ابلاغیه وزرات کشور به معنای انتصاب «معاونان سیاسی» به عنوان «رئیس ستادانتخاباتی» باشد قطعا خروج از دایره بی‌طرفی است

علیرضا سلیمی2 نماینده مردم محلات در مجلس گفت: اگر ابلاغیه وزارت کشور در عمل به معنای انتصاب معاونان سیاسی استانداری‌ها به عنوان رئیس ستاد فرد خاصی باشد قطعا خروج از دایره بی‌طرفی است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور با عنوان «اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم»، اظهار داشت: این مسئله دارای دو بعد است.

وی افزود: در این رابطه اگر این ابلاغیه‌ها به معنای تبلیغات برای اصل انتخابات، ساماندهی امور و نظام‌بخشی باشد ایرادی ندارد اما اگر بر اساس این ابلاغیه معاونان سیاسی عملا به عنوان رئیس ستادها مطرح شوند قطعا خروج از دایره بی‌طرفی است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: اگر این حرکت در راستای امر اجرای انتخابات باشد مانعی ندارد اما اگر ابلاغیه «اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم» در عمل به معنای انتصاب معاونان سیاسی استانداری‌ها به عنوان رئیس ستاد فرد خاصی باشد قطعا خروج از دایره بی‌طرفی است.

نظر شما