شناسهٔ خبر: 132114 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

سیر تحولات در سوریه به نفع بشار اسد پیش می رود/ تروریست ها به تدریج دفع خواهند شد

فیروزآبادی مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه باید پیروزی حلب را مانند فتح خرمشهر فرض کنیم و از آن خرسند باشیم، اظهار کرد: الحمدالله با پیروزی حلب اتفاقات خوبی در کشور سوریه رخ داده است.

«نماینده» / شهر حلب، دومین شهر بزرگ سوریه و پایتخت تجاری این کشور که از سال ۲۰۱۲ به جبهه درگیری میان تروریست‌ها و ارتش سوریه تبدیل شده بود ۲۲ آذرماه امسال آزاد شد، از سال ۱۳۹۱ درآمد و این شهر به دو بخش غربی و شرقی تقسیم ‌شد که بخش غربی آن تحت کنترل نیروهای سوری بود. نیروهای ارتش سوریه از ۲۷ تیر(سال ۱۳۹۵) مناطق تحت تصرف تروریست ها را در شرق حلب به محاصره درآورده‌ و عملیات گسترده‌ای را از اول مهر امسال برای آزادسازی کامل این شهر آغاز کرده بودند، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد بحران و ناآرامی در سوریه تاکنون بیش از ۴۷۰ هزار کشته برجا گذاشته است.

ما باید از پیروزی در حلب مثل فتح خرمشهر خرسند باشیم/ تروریست ها به تدریج از سوریه دفع می شوند

سرلشکر سید حسن فیروز آبادی مشاور فرمانده کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه باید پیروزی حلب را مانند فتح خرمشهر فرض کنیم و از آن خرسند باشیم، اظهار کرد: الحمدالله با پیروزی حلب اتفاقات خوبی در کشور سوریه رخ داده است.  

مشاور فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: دیگر سیر تحولات در سوریه به سمت و نفع بشار اسد و ملت سوریه پیش می رود.  

سرلشکر فیروز آبادی در پایان اظهار کرد: انشاالله به تدریج تروریست ها در سوریه دفع خواهند شد.

نظر شما