شناسهٔ خبر: 132092 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های ایران معادلات جهانی را تغییر داد

سردار سلامی/2 جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی به آب‌های داخلی ایران، سبب شد که ضمن تاثیرگذاری در سطح جهان، معادلات جهانی را به نفع ایران تغییر دهد.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین سلامی امروز در سالروز دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در آب‌های داخلی ایران اظهار داشت: هر چند ابعاد تاکتیکی دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های داخلی ایران برای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چندان پیچیده نبود اما این حرکت توانست ضمن تاثیرگذاری در سطح جهان، معادلات جهانی را به نفع ایران تغییر دهد.
 
وی اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی دفاعی برای برقراری امنیت در منطقه حضور دارد و در صورت هرگونه تعدی به آب‌های جمهوری اسلامی، به شدت با متجاوزان برخورد می‌کند.
 
سلامی ادامه داد: اگر چه کار نیروی دریایی سپاه برای دستگیری متجاوزین آمریکایی را کوچک نمی‌دانیم اما این فقط بخش کوچکی از توان رزمی دفاعی نیروی دریایی سپاه در آب‌های نیلگون خلیج فارس است.
 
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: استان بوشهر در تاریخ مجاهدت‌های ضد استکباری جایگاه درخشانی در کشور دارد و همواره گورستان رویاها و آرزوهای متجاوزان به خاک ایران اسلامی بوده است.
 
وی ادامه داد: معتقدم که همین استان بوشهر برای دفع خواسته‌های استعمارگران کافی است و نیازی نیست که دیگر استان‌ها را برای مقابله با این متجاوزان به صف کرد.
 
سلامی تصریح کرد: با دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در آب‌های استان بوشهر، بوشهری‌ها نشان دادند که این استان مدفن هر تجاوزکاری به خاک ایران است و هر قدرتی که بخواهد به خاک ایران تجاوز کند با برخورد جدی از جانب ما مواجه می‌شود.

نظر شما