شناسهٔ خبر: 132031 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌الله خامنه‌ای

آغاز مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا در دانشگاه تهران

هاشمی رفسنجانی مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از صبح فردا در دانشگاه تهران و با اقامه نماز میت بر پیکر ایشان توسط رهبر انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش «نماینده»، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح فردا (سه‌شنبه) با حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه تهران، نماز را بر پیکر ایشان اقامه می‌کنند.

شروع این مراسم از ساعت ۸:۳۰ صبح خواهد بود.

تشییع پیکر آیت الله هاشمی از خیابان انقلاب به سمت میدان راه آهن

همچنین محسن هاشمی رفسنجانی در گفتگو با خبر ساعت ۱۳ شبکه خبر اظهار داشت: همانطور که قبلاً هم اعلام شد، فردا (سه‌شنبه) مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از مقابل دانشگاه تهران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم نماز را بر پیکر آیت‌الله هاشمی اقامه خواهند کرد و پیکر ایشان از مسیر خیابان انقلاب به سمت میدان راه آهن تا هر جا که امکان داشته باشد، با همراهی مردم تشییع خواهد شد و نهایتاً در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) دفن خواهد شد.

فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: از همه مردم، مراجع عظام، علما و همه کسانی که لطف کردند و در این مدت کوتاه با پیام‌های خود ما را یاری دادند و در غم ما، خودشان را شریک دانستند، تشکر ویژه دارم.

نظر شما