شناسهٔ خبر: 131963 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گله‌مندی اعضای فراکسیون مستقلان ولایی از عدم تعامل معاونان وزارت نیرو با نمایندگان

جعفرزاده43 نائب‌رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: جلسه اعضای فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با معاون پارلمانی وزیر نیرو برگزار شد که در این جلسه اعضا گله‌مندی خود را از عدم تعامل و همکاری معاونان این وزارتخانه با نمایندگان ابراز کردند.

به گزارش «نماینده» غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز اعضای فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با معاون پارلمانی وزیر نیرو گفت: این جلسه بنا بود تا با حضور حمید چیت‌چیان وزیر نیرو برگزار شود که به دلیل عدم حضور وی معاون پارلمانی این وزارتخانه در جلسه فراکسیون حضور پیدا کرد.

وی افزود: در جلسه فراکسیون با معاون پارلمانی وزیر نیرو مشکلات آب مناطق مختلف و اینکه کشور در آینده‌ای نه چندان دور با بحران آب مواجه خواهد بود از سوی نمایندگان مطرح و مورد بحث قرار گرفت و نمایندگان عنوان کردند لازم است که وزارت نیرو نقشه راه کاملی را در این باره ارائه کند.

نائب‌رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان عنوان کردند که انتظار از وزارت نیرو این است که با این موضوع کم ‌آبی جدی‌تر برخورد کند و برنامه داشته باشد.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: نمایندگان در این جلسه توزیع حق‌آبه‌ها را درست ندانستند و عنوان کردند که مشکل آب کشور تنها با ساخت سد حل نمی‌شود و افزایش راندمان آب باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان افزود: اعضای فراکسیون در این جلسه درخواست داشتند تا واحدهای مختلف وزارت نیرو در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند و همچنین از عدم ارتباط معاونین وزارت نیرو با نمایندگان گلایه‌مند بودند.

انتهای پیام/

نظر شما