شناسهٔ خبر: 131908 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سروری: ورود سیاسی به صحنه انتخابات شوراها، نقطه مرگ آن مجموعه خواهد بود

اوایل بهمن؛ تشکیل ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر تهران

پرویز سروری/2 دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از تشکیل ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر تهران در اوایل بهمن خبر داد و تاکید کرد: ورود سیاسی به صحنه انتخابات شوراها، نقطه مرگ آن مجموعه خواهد بود.

پرویز سروری "دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و رئیس کمسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران" با اشاره به سازوکار نیروهای انقلابی برای انتخابات شورای شهر، اظهار کرد: جلسات مقدماتی در این باره برگزار شده و همچنان این جلسات ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این جلسات فرایند کار در حال بحث و بررسی است و تلاش می‌کنیم تا اوایل بهمن ماه این فرایند به سرانجام برسد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره ویژگی‌های نامزدها در انتخابات شورای شهر تصریح کرد: شورای شهر یک مجمع و یا یک باشگاه سیاسی نیست بلکه مجموعه‌ای اجتماعی است که نیازهای شهر و تخصص افراد ملاک است.

سروری با بیان ایکه اگر بحث سهم خواهی در انتخابات شورای شهر باز شود، قطعاً با مجموعه‌ای ناکارآمد مواجه می‌شویم، متذکر شد: احزاب و گروها باید در راستای تشکیل مجموعه‌ای کارآمد افراد متخصص را مد نظر قرار دهند و نباید در این انتخاب دیدگاه‌های جناحی مورد توجه باشد.

به گفته رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران هرگونه ورود سیاسی به صحنه انتخابات شوراها، نقطه مرگ آن مجموعه خواهند بود.

نظر شما