شناسهٔ خبر: 131885 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

"میرتاج‌الدینی"به جمع حامیان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» پیوست

میرتاج الدینی حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی طی بیانیه‌ای به جمع حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیوست.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و عضو کابینه دولت دهم طی بیانیه‌ای به حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیوست.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب تجربه تکامل یافته جریان انقلابی و ارزشی و ولایی است که می خواهد آرمان های انقلاب اسلامی را در خط امام و رهبری معظم انقلاب صادقانه دنبال کند این حرکت در شرایطی که مردم از شعارهای بی حاصل و اختلاف افکنی‌ها در جبهه انقلاب دلسرد و به ستوه آمده بودند روزنه امید و صدای دلنشین بود که وحدت و هماهنگی همه نیروهای وفادار به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در پی دارد و مردم عزیز را برای آینده روشن امیدوار می‌سازد.

این اقدام شایسته که با حمایت چهره‌های انقلابی، فرهیختگان و دلسوزان انقلاب و مردم همراه گردیده است. در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای رشد و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود. رویکرد مردمی و انقلابی به عنوان ۲ رکن اصلی این مجموعه اعلام شده است رویکرد مردمی یعنی همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها و تلاش‌ها از جمله حضور تاثیر گذار در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در جهت حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم عزیز می باشد که امام امت فرمودند مردم ولی نعمت‌تان اصلی انقلاب هستند و رویکرد انقلابی  یعنی وفادار به ارزش‌های اسلام و انقلاب، یعنی وفاداری به منویات امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه عرصه‌های داخلی و خارجی. شاخص انقلابی بودن را  رهبر فرزانه انقلاب بارها توصیف فرمودند که این جبهه با همه وجود در جهت عینت بخشیدن به آنها باید تلاش کنند. هرکس از طیف و جناحی وفادار به این اصول باشد می‌تواند در این جبهه حضور داشته و نقش آفرین باشد.

جهت گیری این جبهه فراجناحی است و همه طیف‌های سیاسی، انقلابی و تشکیلاتی همسو با جریان انقلاب و ولایت را در بر می‌گیرد. ما هرگونه حمایت و همراهی با این حرکت فراگیر مردمی و انقلابی را وظیفه خود می‌دانیم و در این راه تلاش خواهیم کرد. امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه و خدمت صادقانه به مردم در مسیر پاسداشت از میراث امام خمینی(ره) بتوانیم بخشی از دین خود را به شهدا و مردم عزیز ادا کرده باشیم.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی

۱۸/۱۰/۹۵

نظر شما