شناسهٔ خبر: 131863 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتخاب اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها در تمامی استان‌های کشور

تجری سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا از انتخاب اعضای این هیئت‌ها در همه استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش «نماینده» فرهاد تجری سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا، از انتخاب اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در همه استان‌ها خبر داد و گفت: اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شهر و روستا در همه استان‌های کشور انتخاب شده‌اند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است جلسات مشترک بین هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات و رؤسای هیئت‌های استانی به صورت ماهانه برگزار شود.

به گزارش تسنیم، شورای نگهبان در جلسه ششم مرداد امسال این نهاد با پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال آینده موافقت کرد.

همچنین وزارت کشور بنا به تقارن ایام خردادماه با ماه مبارک رمضان به شورای نگهبان پیشنهاد کرده بود که انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا زودتر از موعد مقرر برگزار شود که شورای نگهبان با این پیشنهاد موافقت کرد.

پیشتر، در جلسه‌ای محمد محمودی شاه‌نشین به عنوان رئیس، محمد جواد کولیوند به عنوان نایب رئیس، فرهاد تجری به عنوان سخنگو و بهرام پارسایی نیز به عنوان دبیر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شده‌اند.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز پیشتر گفته بود که دولت تلاش دارد انتخابات شوراهای شهر و روستا را به صورت الکترونیک برگزار کند.

محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز در گفت‌وگوییاز برگزاری همایش توجیهی انتخابات شوراها با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داده است.

نظر شما