شناسهٔ خبر: 131845 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

به نفع رئیس‌جمهور است برادرش را به قوه قضاییه معرفی کند

پورمختار/* عضو کمیسیون قضایی مجلس ضمن تأکید بر شفافیت مالی در قوه مجریه از سوی رئیس جمهور، گفت: معرفی آقای فریدون به قوه قضاییه هم به نفع رئیس جمهور و هم به نفع شخص آقای فریدون است تا در دستگاه قضایی به اتهامات وی رسیدگی شود.

به گزارش «نماینده» محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم شفافیت در حوزه مالی از سوی آقای رئیس جمهور در مجموعه دولت، گفت: به نفع آقای رئیس جمهور است که برادرش را به قوه قضاییه برای رسیدگی به اتهامات معرفی کند تا دستگاه قضا بدون هیچ تبعیضی به اتهامات وی رسیدگی کند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۹۰ درصد بودجه کشور و شاید هم بیشتر به قوه مجریه اختصاص دارد مناسب است تا آقای رئیس جمهور به جای پرداختن به سایر قوا شفافیت مالی را در مجموعه تحت امر خود مورد پیگیری قرار دهد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: ما از هر گونه شفافیت در حوزه مسائل مالی حمایت می‌کنیم و بهتر است که به دقت و بدون تبعیض با هر گونه فساد مبارزه شود تا ضمن ایجاد شفافیت در داخل از دادن خوراک به رسانه‌های بیگانه جلوگیری شود.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد شفافیت در حوزه مسائل مالی یک ضرورت است و باید قوای سه‌گانه هر سه در این راستا تلاش داشته باشند.

نظر شما