شناسهٔ خبر: 131835 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب به جمع حامیان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» پیوست

حسن غفوری فرد/2 رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب از پیوستن فراکسیون متبوع خود به جمع حامیان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» خبر داد.

به گزارش «نماینده» حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به ضرورت تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دوستان به این نتیجه رسیده بودن که اگر بخواهند در انتخابات ریاست جمهوری به طور فعال شرکت کنند اولین شرط آن وحدت بین نیروهای انقلابی است.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا عده‌ای از چهره‌های موجه جریان انقلابی که از مقبولیت عام برخوردار بودند، بنا به تشکیل  یک هیئت موسس ۱۰ نفره کردند و از همه نیروهای دلسوز انقلاب نیز برای حضور در این جبهه دعوت شد. فکر می‌کنم تاکنون حدود ۵۰۰ نفر در تهران به این جبهه پیوسته و از آن حمایت کرده یا در آینده نزدیک می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: انشاالله بزودی نیز در یک همایش بزرگ همه حامیان جبهه مردمی انقلاب اسلامی از سراسر ایران اسلامی گرد هم جمع می‌شوند و بر حمایت خود از این جبهه تاکید می‌کنند.

غفوری فرد تاکید کرد: نیروهای انقلابی برای انتخابات ریاست جمهوری قطعا یک نامزد واحد معرفی می‌کنند.

وی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: باید زودتر نسبت به تشکیل چنین جمعی اقدام می‌شد و باید اندکی صبر داشت تا نتیجه آن را نیز مشاهده کرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب ایران در بخش دیگری از سخنان از حمایت این فراکسیون از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش تسنیم، اخیراً احزاب و تشکل‌های انقلابی کشور با تاسیس جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام رحیمیان اعلام موجودیت کردند.

اعضای هیئت مؤسس این جبهه را یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و  مرضیه وحید دستجردی تشکیل می‌دهند.

پس از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ۳۶۰ نفر چهره ملی کشور اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و اقشار مردم از این جبهه حمایت کردند.

نظر شما