شناسهٔ خبر: 131813 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلوی ۱۰ درصد پزشک متخلف را بگیرید تا آبروی ۹۰ درصد دیگر حفظ شود

پزشکیان نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه علت متهم شدنش به «ضدپزشک بودن» این است که می‌داند مردم در بیمارستان‌ها چه می‌کشند، گفت: جلوی ده درصد پزشک متخلف را بگیرید تا آبروی ۹۰ درصد دیگر حفظ شود.

به گزارش «نماینده»، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۱۵ دیماه در نشست علنی نوبت دوم مجلس و در جریان بحث بر سر بند «ب» ماده ۸۹ گزارش کمیسیون تلفیق در باره لایحه برنامه ششم توسعه با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس در تذکری شفاهی و در واکنش به سخنان بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر گفت: آیا من ضدپزشک هستم؟ من خود پزشکم و اگر قرار بود منافع خود را در نظر بگیرم می‌توانستم در ۱۰ جای دیگر هم کار کنم.

وی خطاب به مخالفان این بند که پزشکان مشغول به کار در دستگاه‌های اجرایی را از خدمت در سایر مراکز منع می‌کند تصریح کرد: مطمئن باشید از مخالفت شما با این بند خلاف نتیجه‌ای که می‌خواهید حاصل می‌شود.

پزشکیان گفت: بیایید آن یک درصدی را که می‌گویید تخلف می‌کنند جلویشان را بگیرید تا آبروی ۹۰ درصد دیگر پزشکان را حفظ کنید.

وی ادامه داد: جلوی پزشکانی را که بیمارشان را به بیرون از بیمارستان و به مطب‌های خصوصی خود می‌برند، بگیرید و این همان کاری است که در همان اروپا نیز می‌کنند.

وزیر اسبق بهداشت و درمان گفت: گناه من این است که می‌دانم مردم در بیمارستان‌ها چه می‌کشند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره مجدد به اینکه به ضدپزشک بودن متهم شده است، اظهار داشت:‌اگر پزشکان نبودند سلامت نبود و الان پزشکانی هستند که در روستاها با حقوقی یک یا دو میلیون زندگی می‌کنند.

بهروز بنیادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مخالفت با بند «ب» ماده ۸۹ لایحه برنامه در صحن گفته بود آقای پزشکیان خودش پزشک است، حال چرا می‌گویند پزشکان دریافت میلیونی دارند و یا در مطب‌های خصوصی طبابت می‌کنند؟

نظر شما