شناسهٔ خبر: 131701 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

باهنر: کاندیدای نهایی جبهه پیروان همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است

باهنر/2 کاندیدای نهایی جبهه پیروان همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب است که می‌خواهیم درباره او وحدت کنیم.

به گزارش «نماینده»،   محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست خبری که عصر امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: حصر سران فتنه اوج عطوفت جمهوری اسلامی است و اگر زمانی نظام بخواهد این افراد را محاکمه کند مجازاتهای سنگین‌تری در انتظار آنهاست.

وی افزود: سران فتنه در سال ۸۸ قصد داشتند همزمان هم جمهوریت و هم اسلامیت نظام را هدف قرار دهند و اگر در سال ۸۸ موفق به این موضوع می‌شدند قصد داشتند کلیات نظام را زیر سؤال ببرند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت: اصلاح‌طلبان از روحانی عبور نمی‌کنند و فرد نهایی اصلاح‌طلبان و طیف میانه‌روها خواهد بود.

باهنر در ادامه با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: این جبهه که اخیراً اعلام موجودیت کرده در حال یررسی است. البته در گذشته جبهه‌های فعال و فدیمی نیز وجود داشتند. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از یک جامعیت خوب برخوردار است.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این ظرفیت را دارد که یک جبهه محوری برای حرکت جامع اصولگرایی شود. در جبهه پیروان خط امام و رهبری، در حال بررسی پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هستیم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، گفت: اعلام نامزدی زاهدی انفرادی است و ما فعلا بنا نداریم که اعلام کاندیداتوری فردی را تکذیب و یا تایید کنیم.

باهنر افزود:کاندیدای نهایی جبهه پیروان همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که می‌خواهیم درباره او وحدت کنیم. این جبهه میتواند محوریت جریان نیروهای انقلابی را  بر عهده بگیرد و باید زودتر تکثرها را به حداقل برسانیم.

نظر شما