شناسهٔ خبر: 131683 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

 نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی برای پایان دادن به مسائل حاشیه‌ای برگزار شد

نقوی حسینی43 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست امروز نقطه پایانی بر کلیه مسائل اخیر مربوط به کمیسیون ملی بود و این کمیسیون با اتحاد و اقتدار کامل به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز صبح کمسیون متبوعش، ‌ اظهار داشت: نشست فوق العاده صبح امروز (۱۳ دی ماه ۹۵) این کمیسیون ساعت ۶.۳۰ دقیقه با حضور کلیه اعضا، تشکیل و در آن مهمترین مسائل سیاسی، امنیتی داخلی و خارجی بررسی شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد که با توجه به در دستور کار بودن بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس و پس از آن بررسی بودجه سال ۹۶ و همچنین عدم امکان تشکیل جلسات کمیسیون در برنامه عادی، کمیسیون امنیت ملی جلسات ویژه و فوق العاده‌ای تشکیل داده و موضوعات مربوط به حوزه امنیت ملی و سیاست خارجی را بررسی و پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه نیز به اتفاق آرا تصمیم گیری شد که نشست امروز نقطه پایانی بر کلیه مسائل اخیر مربوط به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باشد و این کمیسیون با اتحاد و اقتدار کامل به وظایف قانونی خود عمل کند.

نظر شما