شناسهٔ خبر: 131659 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار اینترنت‌دار می‌شوند

واعظی43 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تاکنون و در سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار روستا دارای ارتباطات تلفنی و اینترنت شده اند،گفت: تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای ارتباط اینترنت خواهند شد.

به گزارش «نماینده»، محمود واعظی روز یکشنبه در نشست دولت الکترونیک و اثر آن بر توسعه محیط زیست که در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: راه اندازی دولت الکترونیک با محوریت بخش کشاورزی نتایج آن را برای مردم ملموس تر خواهد کرد و مردم از خدمات آن بیشتر بهره مند خواهند شد.

وی با بیان این که بخش کشاورزی، محیط زیست و منابع آب در دولت یازدهم مورد توجه ویژه قرار گرفته است، گفت: راه اندازی خدمات دولت الکترونیک در بخش کشاورزی اهداف دولت را در بهره وری بیشتر این بخش بیشتر محقق خواهد کرد.

واعظی راه اندازی دولت الکترونیک بدون خوشه کشاورزی الکترونیک را بی معنا توصیف کرد و ادامه داد: هدف دولت رونق روستاها و جلوگیری از مهاجرت است که کشاورزی الکترونیک این مهم را محقق خواهد کرد.  

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تاکنون و در سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار روستا دارای ارتباطات تلفنی و اینترنت شده اند، گفت: تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای ارتباط اینترنت خواهند شد.  
 

نظر شما