شناسهٔ خبر: 131503 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

آیت الله جنتی مطرح کرد

تقدیر از قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و فتنه گران

آیت الله جنتی2  دبیر شورای نگهبان با اشاره به ضرورت دفاع از ارکان نظام اسلامی گفت: از مجلس شورای اسلامی هم تشکر می کنیم که از قوه قضائیه حمایت کرد. مخصوصا ۲۱۰ نفر از نمایندگان، در نامه ای خطاب به حضرت آیت الله آملی لاریجانی، در برابر انتقام گیری فتنه گران از دستگاه قضائی، اقدام مناسبی داشتند.

به گزارش «نماینده»  آیت الله احمد جنتی، صبح امروز در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، تصریح کرد: دشمنان، به اذعان خودشان، سالها در تدارک فتنه ۸۸ بودند تا نظام اسلامی را از بین ببرند و زحمات ۳۰ ساله ملت مسلمان ایران و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را از بین ببرند، اما با حضور مردم در صحنه آتش این فتنه خاموش شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: یوم الله ۹ دی از نعمت های الهی است که با احساس وظیفه مردم و وفاداری آنها به نظام اسلامی، محقق شد و باید از این بابت از مردم عزیزمان تشکر کنیم. چرا که بر خلاف خواست دشمنان علاقه خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه ابراز امیدواری کرد با هوشیاری مردم و مسئولان شاهد مشکلاتی مانند فتنه ۸۸ نباشیم.

آیت الله جنتی همچنین از قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و فتنه گران تشکر کرد و افزود: یکی از دلایلی که به حضرت آیت الله آملی حمله می شود، قاطعیت ایشان در برخورد با فتنه گران و مفسدان است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به ضرورت دفاع از ارکان نظام اسلامی گفت: از مجلس شورای اسلامی هم تشکر می کنیم که از قوه قضائیه حمایت کرد. مخصوصا ۲۱۰ نفر از نمایندگان، در نامه ای خطاب به حضرت آیت الله آملی لاریجانی، در برابر انتقام گیری فتنه گران از دستگاه قضائی، اقدام مناسبی داشتند.
 
آیت الله جنتی در پایان با اشاره به نزول رحمت الهی در این ایام، ابراز امیدواری کرد؛ نعمات و برکات الهی برای ملت ایران بیش از پیش افزایش یابد.

نظر شما