شناسهٔ خبر: 131498 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تحویل کالای قاچاق درب منزل

اجناس بانه درحالی دولت به‌تازگی طرح ضربتی جمع‌آوری کالای قاچاق از سطح بازار را کلید زده که قاچاقچیان در شیوه‌های جدیدی به درج آگهی کالاهای قاچاق در نشریات و فروش این کالاها در درب منزل اقدام می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، طی ماه‌های اخیر طرح ضربتی دولت برای مقابله با کالاهای قاچاق آغاز شده است اما هنوز کالاهای قاچاق به‌طرق مختلف وارد کشور می‌شود و با روش‌های خاص در سطح بازار به فروش می‌رسد. قاچاقیان کالا در جدیدترین اقدام خود با ارائه آگهی به مجلات سعی در فروش کالاهای خود دارند، به این صورت که مردم با شماره‌های درج‌شده در آگهی تماس گرفته و اجناس قاچاق را درب منزل خود تحویل می‌گیرند.

یکی از این فروشندگان کالاهای قاچاق  می‌گوید: اجناس ما قاچاق است و دارای گارانتی معتبر از شرکت خدمات پس از فروش ایرانی نیست اما به شما قول می‌دهیم جنس را اصل از شرکت تولیدکننده خارجی خریداری کرده و به دست شما می‌رسانیم.

وی در مورد چگونگی پرداخت هزینه این کالاها نیز گفت: خریداران با ما تماس گرفته و با پرداخت بیعانه سفارش می‌دهند. ما نیز دو یا سه روز بعد جنس را درب منزل به آنها تحویل می‌دهیم، به این صورت که خریداران برای اجناس کمتر از ۶ میلیون تومان، بیعانه ۲۰۰ هزار تومانی و بالاتر از آن را بیعانه ۵۰۰ هزار تومانی بدهند البته هرچه قیمت کالاها بالاتر باشد بیعانه نیز بیشتر است.

نظر شما