شناسهٔ خبر: 131448 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اصلاح‌طلبان با صدور بیانیه‌ای طرد عناصر ضدانقلابی که به ترامپ نامه نوشته‌اند را اعلام کنند

قاضی پور43 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما از دوستان ولایت‌مدار اصلاح‌طلب این است که با صدور بیانیه‌ای طرد افرادی که به رئیس‌جمهور آمریکا نامه نوشته‌اند تا ایران را تحریم کنند، اعلام کنند.

به گزارش «نماینده» نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامه ۳۰ نفر از فعالان ضدانقلاب به رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص تشدید تحریم‌ها علیه ایران گفت:‌ هر ایرانی که به دشمن ایران نزدیک شود خودفروخته است. این افراد دچار تزلزل در ایمان، عقیده و اعتقاد هستند.

وی با بیان اینکه افراد وطن‌دوست به میهن خود خیانت نمی‌کنند، افزود: آدم‌های کثیف، خودفروخته و جاسوس کشور خود را می‌فروشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افرادی که از رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کند، در این مملکت خانواده‌ای دارند و ما انتظار داشتیم اولین واکنش نسبت به این رفتار ناصحیح از سوی خانواده‌های این افراد را شاهد باشیم.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: از گروه‌هایی که این ۳۰ نفر از آنها منفک شده‌اند، برادران انقلابی اصلاح‌طلب و نیروهای زحمتکش و ولایت‌مدار اصلاحات می‌خواهیم با صدور بیانیه‌ای طرد این افراد را اعلام کنند.

وی در پایان گفت: ما این افراد را اصلاح‌طلب نمی‌دانیم بلکه این افراد از دید ما افرادی خودفروخته هستند.

نظر شما