شناسهٔ خبر: 131399 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با استقبال گسترده دلسوزان نظام مواجه شده است

کریمی.jpg نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل و اعلام موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی با استقبال گسترده دلسوزان نظام و مردم انقلابی مواجه شده است.

به گزارش«نماینده» علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  تشکیل و اعلام موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی با استقبال گسترده دلسوزان نظام و مردم انقلابی مواجه شده است.

وی افزود: همانگونه که عموم مردم و فعالان سیاسی می‌دانند، شرایط سیاسی کشور در سال‌های گذشته به گونه‌ای بوده است که جناح‌های سیاسی، دولت‌ها را دست به دست کرده و به یکدیگر تحویل داده‌اند ولی متاسفانه دولت‌های گذشته نتوانسته‌اند در طی سال‌های گذشته انتظارات بحق مردم در حوزه اقتصاد و فرهنگ را برآورده کنند.

کریمی ادامه داد: آنچه بعنوان مهمترین نقد در شرایط موجود و سال‌های گذشته قابل طرح است عدول از اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همین امر زمینه‌ساز بروز ناکارآمدی و ظهور فساد در کشور شد.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهمترین چالش موجود در کشور در شرایط کنونی عدم برخورد قاطع و جدی با فسادهای موجود و عدم وجود عزم و اراده انقلابی برای پیگیری و حل مشکلات مردم بویژه در حوزه اقتصاد است.

وی همچنین یادآور شد: وجود معضلات اقتصادی موجود بویژه بیکاری و رکود اقتصادی بسیاری از مردم، خانوارها و جوانان را رنج می‌دهد و نیاز است که رویکرد جدیدی مبتنی بر ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و انقلابی شکل بگیرد و افرادی که دغدغه مردم و انقلاب را دارند، فارغ از پیشینه و تعلقات جناحی شان به صحنه بیایند، تا بتوانند با اعتقاد راسخ به اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت و رهبری در صحنه حضور پیدا کرده و با وحدت، انسجام و همراهی برای حل مشکلات کنونی کشور و مردم تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی یک فرصت مغتنم برای مردم است تا رویکرد جدیدی را در عرصه سیاسی و مدیریت کشور تجربه کنند و همه دلسوزان انقلاب در این جبهه در کنار هم قرار بگیرند.

کریمی یادآور شد: در استان‌ها نیز قطعا این جبهه فعالیت خود را توسعه خواهد داد و همه نیروهای انقلابی با گرایش‌های سیاسی مختلف می توانند در این جبهه حضور پیدا کرده و در کنار هم به فعالیت سیاسی پرداخته و در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب و تحقق مطالبات مردم تلاش نمایند.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز برای حضور در این جبهه و همراهی با آن اعلام آمادگی کرده اند و قطعا با مشارکت فعال نمایندگان مجلس و همه کسانی که دل در گرو اعتلا و پیشرفت میهن اسلامی دارند شاهد حضور گسترده جبهه مردمی انقلاب اسلامی در آینده نزدیک در عرصه سیاسی و مدیریت کشور خواهیم بود.

نظر شما