شناسهٔ خبر: 131290 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سپاه، امنیت پروازها را تامین کرده است

سرلشکر جعفری/2 فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب از ابتدا این بود که در بخش هوایی ناامنی ایجاد کنند، اما سپاه و تمام بخش هایی که در این قسمت همکاری میکنند این توطئه را خنثی کردند.

به گزارش «نماینده»، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد تشکیل حفاظت هواپیمایی که صبح امروز در حسینیه حضرت زهرا (س) ستاد فرماندهی حفاظت هواپیمایی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب این بود که در بخش هوایی ناامنی ایجاد کنند. حفاظت هواپیمایی و تمام بخش هایی که در این قسمت همکاری میکنند با تلاش خود این توطئه را خنثی کرده اید.

وی افزود: دشمنان می خواستند اثبات کنند که جمهوری اسلامی قادر به برقراری امنیت خود و جامعه نیست. جوانان و عاشقان انقلاب در سازمانی به نام سپاه جمع شدند تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند و نگذارند دشمن به هدف خود برسد.

جعفری با طرح این سوال که چرا جامعه ما با وجود دشمنی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای و خرج دلارهای زیاد برای ناامن کردن جامعه، ما با امنیت بی نظیر مواجهه هستیم گفت: شما شاهد ناامنی در جای جای جهان هستید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شما شاهد برقراری تماس های مکرر عربستان و اسراییل برای ایجاد ناامنی در ایران هستید اما همه خنثی می شود و ایران خود را به عنوان جامعه ای امن به دنیا نشان می دهد، افزود: ریشه آن را باید در مردم جستجو کرد.

وی ادامه داد: بزرگترین اصل جمهوری اسلامی ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و ایستادگی مقابل آمریکاست و این حرکت تاکنون به بهترین نحو انجام شده و بخوبی در حال پیش رفتن است.

نظر شما