شناسهٔ خبر: 131278 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت اعتبارات شهرداری تهران را گرو نگه داشته است

حمید رضا ترقی/2 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه بحث ایجاد ترافیک مصنوعی هیچ مبنای علمی ندارد،‌ گفت: این پروژه‌ای که اصلاح‌طلبان به دنبال آن هستند تخریب انتخاباتی است که همسو با بحث املاک شهرداری دنبال می‌شود.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به ادعای برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر ایجاد ترافیک مصنوعی از سوی دولت، اظهار داشت: معمولاً اگر اهداف انتخاباتی در این مسأله نهفته باشد اقتضا این است که شهردار نهایت تلاش خود را برای رفع ترافیک بگذارد نه اینکه به ترافیک دامن بزند.

ترقی ادامه داد: این پروژه‌ای که اصلاح‌طلبان به دنبال آن هستند تخریبی است که همسو با بحث املاک شهرداری دنبال می‌شود و آن را درباره اعضای شورای شهر مطرح کرده بودند چرا که تصور آنها این است که شهردار تهران از رقبای آینده آقای روحانی است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواهند پروژه‌های شهرداری را که با مدیریت جهادی صورت می‌گیرد تخریب کنند، یادآور شد: بحث ایجاد ترافیک مصنوعی هیچ مبنای علمی ندارد و کارشناسانی که تخصص‌شان در این زمینه مورد اعتماد است نقش شهرداری در ایجاد یا پیچیده کردن ترافیک را نفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه عوامل بسیاری در موضوع ترافیک تهران مؤثر است، این مسأله را ناشی از عدم همکاری دولت و پرداخت طلب‌های خود دانست و گفت: همان طور که اعتبارات صدا و سیما گرو نگه داشته شده اعتبارات شهرداری تهران نیز گرو مانده تا فشار بیاورند و این اعتبارات تأمین نمی‌شود.

نظر شما