شناسهٔ خبر: 131218 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

چرا دولت گزارش اجرای اقدام متقابل ایران در برجام را به مجلس نمی‌دهد؟

سلیمی نماینده محلات در مجلس با اشاره به گزارش رئیس‌جمهور در صحن مبنی بر نقض برجام، گفت: چرا دولت گزارش اجرایی کردن قانون اقدام متناسب دولت در برجام را به مجلس نمی‌دهد؟

به گزارش «نماینده»  حجت‌السلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی که در نوبت بعدازظهر جلسه علنی امروز چهارشنبه اول دی‌ماه مجلس عنوان کرد گفت: این روزها ۸ تا ۹ درصد قیمت دلار و ۲۲ درصد نیز قیمت لوازم خانگی افزایش یافته است؛ چه کسی باید بازار را کنترل کند؟ چرا مسئولان اقدامی نمی‌کنند؟

وی در ادامه تذکر خود به نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: بر حسب گزارش رئیس‌جمهور در مجلس و سخنان روسای قوا، برجام با توجه به مصوبه کنگره آمریکا نقض شده است، اما چرا دولت در راستای اجرایی کردن قانون اقدام متقابل و متناسب دولت در موضوع برجام گزارشی به مجلس نمی‌دهد.

سلیمی در بخش دیگری از تذکر خود افزایش مالیات در قانون بودجه سال آینده را در حالی که کشور در رکود قرار دارد موجب زمین‌گیر شدن تولید برشمرد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به بررسی هم‌زمان لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ کل کشور اظهار داشت: بودجه باید ناظر به برنامه ششم باشد. چگونه این تفاوت‌ها را برطرف می‌کنند؟

نظر شما