شناسهٔ خبر: 131171 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اعزازی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

تاکید بر توجه به تامین اعتبارات موردنیاز برای احیای دریاچه ارومیه

اعزازی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر توجه به اعتبارات موردنیاز برای احیای دریاچه ارومیه گفت: این اعتبارات به عقیده مسئولان اجرایی از سوی دولت در حال حاضر قطع شده است.

به گزارش «نماینده»  ضیاء الله اعزازی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۳۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: خوشبختانه در طی چند سال گذشته اقدامات قابل قبولی در راستای احیای دریاچه ارومیه انجام شده اما این اقدامات در طی ماه های گذشته ابتر باقی مانده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر مسئولان اجرایی در خصوص اعتبارات احیای دریاچه ارومیه افزود: مسئولان اجرایی معتقدند این اعتبارات از سوی دولت قطع شده و نمی توان به انجام اقدامات گذشته ادامه داد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید اعتبارات لازم برای حوزه کشاورزی به ویژه کشت پیاز را در اختیار کشاورزان قرار دهند، گفت: از رئیس جمهور و مسئولان اجرایی تقاضا می شود که به این موضوع توجه کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نظر گرفتن اعتبار موردنیاز ستاد احیای دریاچه ارومیه برای رفع مشکلات دریاچه ضروری بوده و دولت باید به این موضوع توجه کند ضمن اینکه وزیر نفت نیز باید به کاهش بهای گاز خانگی خانواده ها نیز توجه لازم را داشته باشد زیرا در حال حاضر طبق شکایت خانواده ها بهای گاز خانگی بیش از چند درصد افزایش داشته است.

نظر شما