شناسهٔ خبر: 131170 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

گودرزی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

لزوم واکنش انقلابی در مقابل نقض برجام از سوی آمریکا

عباس گودرزی43 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد به نقض برجام و ایستادگی تمام قد آمریکا برای نقض برجام گفت: با توجه به این اقدام باید واکنش انقلابی از سوی کشور ایران صورت بگیرد.

به گزارش «نماینده» عباس گودرزی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۳۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن یادآوری ایستادگی تمام قد آمریکا در نقض برجام گفت: کنگره آمریکا، سنا و مجلس آمریکا در نقض برجام یکپارچه عمل کرده و حتی نسبت به سخنان ترامپ مبنی بر پاره کردن سند برجام در شعارهای انتخاباتی خود به طور مجدانه و سختگیرانه تر برجام را نقض کرده اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس نقض برجام می بایست واکنش انقلابی نسبت به عملکرد کشور آمریکا، کنگره، سنا و مجلس آن ها از سوی کشور ایران صورت بگیرد.

وی یادآور شد: نباید رفع مشکلات مربوط به برجام از جمله نقض آن ها را در سخنان مختلف برعهده مقام معظم رهبری بگذاریم. رهبری در اظهارات مختلف خود یادآور شدند که در جزئیات برجام ورود نمی کنند.

گودرزی در تذکری به دولتمردان کشور ترکیه گفت: ایران همواره رفتارهای مدبرانه ای داشته و در این راه اقدامات ظاهری کشور آمریکا برای بهبود وضعیت منطقه را باور نخواهند کرد  چرا که ایران هیچگاه فراموش نخواهد کرد که آمریکا دشمن پابرجای ایران است.

وی در ادامه در تذکری به وزارت ارتباطات و فناوری و سازمان خصوصی سازی گفت: در اقدامی غیرقانونی معامله مخابرات را فسخ کرده اند که این امر منجر به تضعیف این نهاد انقلابی که منشا خدمات عمران و آبادانی است خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به برخی از معاونین مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از معاونان شأن نمایندگان را لحاظ نمی کنند، در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند پیگیری و برخورد جدی خواهیم کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت شهرداری و وضعیت کارگران بروجرد نیز به مسئولان اجرایی تذکر داد.

نظر شما