شناسهٔ خبر: 131134 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

وزارت نیرو اقدامی برای جلوگیری از چشمه خواری دهنار دماوند انجام نداده است

نیکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس،گفت:اقدام خاصی وزارت نیرو برای جلوگیری از چشمه خواری در دهنار دماوند انجام نداده است البته مسئول کشاورزی منطقه  توانسته  از بخشی آن جلوگیری کند.

 به گزارش «نماینده»، قاسم میرزایی نیکو درتذکر شفاهی درنشست علنی امروز (دوشنبه ۲۹آذرماه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به  وزیرنفت درخصوص عدم اجرای صحیح پروژه گازرسانی دماوند به لاریجان، گفت:چرا همه تذکرات، پیشنهادات و هماهنگی هایی که قبلا صورت گرفته بود را مورد توجه قرار نداده و این پروژه علاوه برتلخ کردن کام  مردم به فاجعه تخریبی گسترده‌ای نیز منجر شده است.

نماینده مردم دماوند و فیروز کوه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:تذکر بعدی اینجانب به رییس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور نسبت به عدم توجه به تخریب های زیست محیطی در ۳۵ کیلومتری پایتخت است.

 وی درتذکری همچنین خطاب  به سازمان منابع طبیعی و وزارت کشاورزی، تصریح کرد:بی توجهی به انفال عمومی و زمین های منابع طبیعی که بی هیچ دغدغه ای درحال تخریب است نیز باید بررسی و رفع شود.

 وی  درتذکری  دیگر خطاب به وزیر نیرو، تصریح کرد: آقای چیت چیان برای حرکت های مختلف در تصرف مسائل مختلف از جمله چشمه خواری در دهنار شهرستان دماوند وزارت نیرو اقدم خاصی صورت نداده است؛ البته مسئول کشاورزی منطقه  توانسته  از بخشی آن جلوگیری کند.

 وی درپایان یاداورشد:آخرین تذکر بنده درباره سازمان تأمین اجتماعی برای عدم توجه به مشکلات و  مسائل بیمارستانی بخش رودهن از شهرستان دماوند است.

نظر شما