شناسهٔ خبر: 131026 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گزینه جمعیت رهپویان اعلام عمومی نمی‌شود

مالک شریعتی مالک شریعتی با اشاره برگزاری جلسه شورای مرکزی جمعیت رهپویان، گفت: نامزد جمعیت رهپویان اعلام عمومی نمی‌شود و شخص مورد نظر را به ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» مالک شریعتی سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره نهایی شدن گزینه تشکل متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، گفت: جلسه جمعیت رهپویان امشب برگزار می‌شود و ممکن است در این جلسه به گزینه نهایی برسیم اما قرار نیست شخص مورد نظر اعلام عمومی شود.

شریعتی با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری شاخصهایی را مورد بررسی قرار دادیم، گفت: شاخصهای کلی عبارت‌اند از صلاحیتهای فردی، کارآمدی و توانمندی و مقبولیتهای سیاسی و اجتماعی که از این سه شاخص کلی، بیش از بیست شاخص در نظر گرفتیم.

سخنگوی جمعیت رهپویان با بیان اینکه ما اعتقاد داریم رسیدن به گزینه واحد، شرط پیروزی است خاطرنشان کرد: جمعیت رهپویان گزینه خود را به ائتلاف جریان انقلابی ارائه می‌کند.

 پیش از این محمدرضا باهنر از تشکیل ائتلاف بزرگ نیروهای انقلابی برای انتخابات ۹۶ خبر داده و گفته بود تلاش می‌کنیم همان سازوکاری را که در مجلس دهم به‌وجود آوردیم، در انتخابات پیش‌رو حفظ، به‌روز رسانی و گسترده‌تر کنیم.

نظر شما