شناسهٔ خبر: 130980 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

«جبهه یکتا» راه حل برون رفت از مشکلات را برنامه‌محوری به جای شخص محوری می‌داند

حسینی ارشاد سخنگوی جبهه یکتا گفت که جبهه متبوعش بر این باور است که به جای شخص‌محوری برنامه‌محوری، کار جمعی و تیمی می‌تواند موجب برون‌رفت کشور از معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد.

به گزارش «نماینده» سیدمحمد حسینی سخنگوی جبهه یکتا با اشاره به برنامه‌های این جبهه برای انتخابات سال ۹۶ اظهار کرد: جبهه یکتا (یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی) با برنامه راهبردی و راهکارهای اجرایی و واقع‌بینانه برای خروج کشور از رکود و کاهش مشکلات مردم در صحنه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز سال ۹۶ حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: اعضای هیئت موسس این جبهه با همکاری دیگر مدیران و عناصر دلسوز انقلابی و خوشنام به تبیین و نقد منصفانه وضع موجود خواهند پرداخت و اولویت‌های ده‌گانه خود را برای تحول در شرایط کشور به مردم ارائه می‌کنند.

سخنگوی جبهه یکتا تاکید کرد: اعضای جبهه یکتا بر این باور هستند که به جای شخص‌محوری، برنامه‌محوری و کار جمعی و تیمی می‌تواند موجب برون‌رفت کشور از معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد.

حسینی افزود: برهمین اساس جمعی از نیروهای کارآمد که دارای کارنامه و پیشینه مدیریتی روشن و شفاف هستند و از تجربه و تخصص کافی برخوردارند با همدلی، هم افزایی و تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر و عزم واراده جدی می‌توانند منشاء خدمات گسترده در زندگی مردم بویژه اقشار متوسط و ضعیف شوند و با رونق‌بخشی به اوضاع اقتصادی، همگان از جمله صاحبان سرمایه به کارآفرینی و تلاش برای آبادانی کشور دلگرم شوند.

سخنگوی جبهه یکتا خاطرنشان کرد: با توجه به جلسات فشرده جبهه یکتا و فعالیت کمیته‌های این جبهه به زودی در یک مصاحبه مطبوعاتی نتایج بررسی‌ها و نقطه نظرات جبهه به استحضار ملت شریف ایران خواهم رساند که از جمله درباره معیارهای انتخاب گزینه نهایی این جبهه نیز توضیحاتی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی «یکتا» ۲۵ خرداد سال گذشته با محوریت برخی از وزرا، معاونین و مدیران کل و استانداران سراسر کشور دولت نهم و دهم و برخی نمایندگان مجلس اعلام موجودیت کرد.

این جبهه با هدف بررسی و گزارش مشکلات کشور به صورت شفاف در موضوعات سیاست خارجی، داخلی، اقتصادی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی به مسئولان تشکیل شده است.

هم اکنون حمید رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت دهم ریاست این جبهه را بر عهده دارد.

اعضای هیئت موسس جبهه یکتا را حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت دهم، فریدون عباسی دوانی رئیس سازمان انرژی اتمی دولت دهم، محمدمهدی زاهدی وزیر علوم و تحقیقات دولت نهم، کامران دانشجو  وزیر علوم و تحقیقات دولت دهم، سیدمحمد حسینی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهد دولت دهم، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت دهم، مصطفی محمدنجار وزیر دفاع دولت نهم و وزیر کشور دولت دهم، لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی دولت دهم، علیرضا علی‌احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم، ابراهیم عزیزی معاون توسعه و برنامه ریزی دولت نهم و  اسدالله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم تشکیل می‌دهند.

در جلسه اخیر شورای مرکزی این جبهه سید محمد حسینی به عنوان سخنگو و رئیس کمیته رسانه جبهه یکتا انتخاب شد.

نظر شما