شناسهٔ خبر: 130971 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گزینه‌های متعددی برای انتخابات در جبهه یکتا مطرح است

حسینی ارشاد سخنگوی جدید جبهه یکتا با بیان اینکه گزینه‌های متعددی در بین اعضای یکتا مطرح است که دارای توانمندی و کارآمدی لازم برای ریاست جمهوری هستند،‌ گفت: ما گزینه نهایی خود را به اصولگرایان معرفی خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده» سیدمحمد حسینی ضمن تأیید خبری مبنی بر انتخاب وی به عنوان سخنگوی جبهه یکتا اظهار داشت: به‌زودی برنامه‌های جبهه یکتا برای انتخابات در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام خواهد شد.

سخنگوی جدید جبهه یکتا با بیان اینکه گزینه‌های متعددی در بین اعضای یکتا مطرح است که دارای توانمندی و کارآمدی لازم برای ریاست جمهوری هستند، ‌ افزود: بر اساس معیارهای تعیین‌شده تلاش می‌شود به یک جمع‌بندی برسیم و گزینه نهایی خود را به اصولگرایان معرفی کنیم.

وی با اشاره به هماهنگی جبهه یکتا با نیروهای ولایت‌مدار برای رسیدن به گزینه واحد، خاطرنشان کرد: اولویت‌های ده‌گانه این جبهه در حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی اعلام خواهد شد.

حسینی همچنین با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت در حلب تصریح کرد: ما پیروزی مردم حلب و شکست تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای، صهیونیستی و آمریکایی آنها را تبریک می‌گوییم؛ این پیروزی بیانگر این است که تنها با مقاومت می‌توان دشمنان را سر جای خود نشاند و منافع خود را حفظ کرد، نه با سازش و کوتاه آمدن.

وزیر دولت دهم با بیان اینکه در برخی از کشورهای مرتجع منطقه ازجمله قطر عزا گرفته و جشن‌های ملی خود را لغو کرده‌اند، افزود: این مسئله اهمیت این پیروزی‌ها را نشان می‌دهد و برخی آن را از لحاظ اثرگذاری با فتح خرمشهر مقایسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه آزادی حلب از فتح خرمشهر به‌خاطر حضور میلیونی مردم در این شهر به‌مراتب پیچیده‌تر و سخت‌تر بود، یادآور شد: پیروزی حلب بشارتی به پیروزی‌های آینده در سوریه و عراق و آزادی قریب‌الوقوع موصل خواهد بود.

نظر شما