شناسهٔ خبر: 130862 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مصوبه آمریکا سنگی بود بر جام برجام که موجب ترک آن شد

غلامعلی حدادعادل// عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیف اینکه مصوبه آمریکا سنگی بود بر جام برجام که موجب ترک بر آن شد، گفت: این موضوع نشان داد که نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد.

به گزارش «نماینده» غلامعلی حداد عادل عصر دوشنبه در حاشیه مراسم ختم مادر "محمدمهدی زاهدی" رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، ‌ درباره مصوبه اخیر کنگره آمریکا در تمدید تحریم های آیسا گفت: آمریکا همان آمریکای ۲۸ مرداد است.

وی با توصیف اینکه مصوبه آمریکا سنگی بود بر جام برجام که موجب ترک بر آن شد، گفت: این موضوع نشان داد که نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: جوانان باید بیشتر توجه کنند که نباید به آمریکا دل خوش کنند.

حدادعادل همچنین درباره انتخابات سال ۹۶ با بیان اینکه شکل‌گیری ائتلاف بین اصولگرایان طبیعی است، افزود: معرفی نامزدها برای انتخابات سال آینده دارای فرآیند خاصی است که در زمان خاص خود اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی همچنین درباره آغاز ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه بالاخره انتخابات در پیش است و رقابت نیز باید باشد، شکل‌گیری ائتلاف را در این فرایند طبیعی دانست.

حدادعادل درباره زمان معرفی کاندیداهای اصولگرا برای انتخابات سال ۹۶ با بیان اینکه فکرهایی در این زمینه شده است اضافه کرد: رویکرد ما در انتخابات مشخص است و از اول انقلاب نیز رویکرد ما مشخص بوده که امروز هم همان رویکرد را داریم.

وی همچنین درباره گزینه‌های مورد نظر برای انتخابات آینده نیز گفت: هنوز چیزی مشخص نشده است.

نظر شما