شناسهٔ خبر: 130856 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

۲۰ قسمت از سریال ۳۰۰ قسمتی نوشته شد

دارابی معاون امور استان های سازمان صداوسیما با اشاره به زمان پیش تولید سریال ۳۰۰ قسمتی اظهار کرد که پیش تولید این سریال تا یک یا دو ماه دیگر شروع می شود.

به گزارش «نماینده» علی دارابی درباره سریال ۳۰۰ قسمتی که که قرار است در گیلان ساخته شود، گفت: این سریال به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور ساخته می شود و اکنون در حال نگارش فیلمنامه است.

وی درباره نام این سریال بیان کرد: حسن پور نامی را برای این سریال انتخاب کرده که هنوز قطعی نیست و دوستان در حال فکر روی اسم آن هستند. وی تاکنون ۲۰ قسمت از این سریال را به نگارش درآورده است.

معاون امور استان های سازمان صداوسیما درباره همفکری ها برای ساخت این سریال تصریح کرد: کمیته ای در سیمای استان ها برای این سریال تشکیل شده است و ما در حال بررسی موارد مربوط به سریال هستیم. پیش بینی ما این است که این سریال در فصل های ۵۰ قسمتی ساخته شود و به همین دلیل هم پروژه ای است که ساختش چندسن سال طول می کشد.

دارابی با اشاره به قصه هایی که قرار است در این سریال به تصویر کشیده شود، اظهار کرد: داستان ها عمدتا مربوط به ایران است اما در سرزمین گیلان روایت می شود. کارهای قبلی آقای حسن پور را هم اگر به خاطر داشته باشید همچون «گذر از رنج ها» مبتنی بر چنین داستان هایی بودند.

وی درباره بازیگرانی که قرار است در این سریال نقش ایفا کنند، عنوان کرد: یکی از هنرهای آقای حسن پور این است که با استفاده از بازیگران جدید از چهره های سرشناس و سوپوراستارها هم بهره می برد.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با اشاره به تاریخی که در این سریال یادآور شد: داستان این سریال از دوران مشروطه شروع می شود، محور این داستان یک زن و شوهر هستند و بعد چند نسل را در این سریال می بینیم.

وی در پایان با اشاره به زمان شروع پیش تولید این سریال عنوان کرد: امیدواریم مقدمات پیش تولید این سریال تا یک یا ۲ ماه دیگر آماده شود و بتوانیم نشستی را در این راستا برگزار کنیم.

نظر شما