شناسهٔ خبر: 130829 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کشورهای اسلامی از موضع ایران نسبت به فلسطین الگو بگیرند

جهاد اسلامی رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ایران همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و هست و امیدواریم که تمامی کشورهای اسلامی از موضع جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته و آن را سرمشق خود قرار دهند.

به گزارش «نماینده»، رمضان عبدالله رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیش از ظهر امروز(دوشنبه ۲۲ آذر) با علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ادامه این دیدار رمضان عبدالله رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمع خبرنگاران گفت: امروز با آقای ولایتی دیدار داشتم و در این دیدار پیرامون مسائل مهم منطقه‌ای و فلسطین گفت‌وگو کردیم و درباره تحولات جدیدی که در عرصه فلسطین در جریان است با ایشان تبادل نظر و رایزنی کردیم که شامل اتفاقاتی است که در قدس و دیگر اراضی فلسطین می‌گذرد و مشکلاتی که ملت فلسطین با آن روبرو هستند.

رمضان عبدالله تصریح کرد: بحث موافقتنامه اسلو که پس از این همه سال هیچ نتیجه‌ای برای مردم فلسطین نداشته است و جز اینکه مشکلات و دردسر برای فلسطینیان را بیشتر کرده تاثیری نداشته است.

وی افزود: ما امروز درباره طرح ۱۰ ماده‌ای جنبش جهاد اسلامی صحبت کردیم که طی آن خواسته مقاومت ادامه پیدا کند و شناسایی اسرائیل پس گرفته شود و همچنین معاهده اسلو نیز ملغی شود. ایران نیز از این طرح استقبال کرد.

رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تصریح کرد: ما می‌دانیم که ایران همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و هست و امیدواریم که تمامی کشورهای اسلامی از موضع جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته و آن را سرمشق خود قرار دهند که از مقاومت ملتها در برابر اشغالگران حمایت می‌کنند. ما بار دیگر از موضع جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می‌کنیم

نظر شما