شناسهٔ خبر: 130811 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توجه به مسائل و مشکلات استان سیستان و بلوچستان در برنامه ششم

علی لاریجانی/431 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلاتی که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد در صورت امکان در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش «نماینده»  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه (۲۲ آذرماه ۹۵) با حضور در فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی است برای ما که امروز از نزدیک با مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در خدمت‌شان باشیم و فرصتی است که از کارهایی که در مسائل اجرایی در استان‌ها وجود دارد و همچنین نیازهای استان بیشتر مطلع شویم و همچنین پروژه‌هایی که قرار است رونمایی شود را بهتر بشناسیم.

وی افزود: اکنون زمانی است که برنامه ششم در مجلس شورای اسلامی درحال تدوین است و همچنین بودجه سال آینده در حال بررسی است. فرصتی است که اگر نیازهای مهمی در استان با کمک نمایندگان، استاندار و مدیران اجرایی بررسی کنیم و تا آنجایی که ممکن است برای استان که احتیاج به کار زیاد دارد هم در برنامه ششم توسعه و هم بودجه سال ۹۶ کل کشور به آنها توجه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: برادران عزیز سپاه پاسداران نیز پروژه‌های بسیار متنوعی از نظر بهداشت و درمان در استان دارند که در این سفر افتتاح می‌شود.

نظر شما