شناسهٔ خبر: 130616 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

آیت الله جنتی: امیدواریم در هفته وحدت شاهد تلاش برای همبستگی بیشتر امت اسلامی باشیم

احمد جنتی/2 دبیر شورای نگهبان با تبریک هفته وحدت گفت: امیدواریم در هفته وحدت شاهد تلاش برای همبستگی بیشتر امت اسلامی باشیم.

به گزارش «نماینده»  آیت الله احمد جنتی در آغاز جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) گفت: پس از شهادت آن امام بزرگوار، نهم ربیع الاول، آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) است که باید این روز را تبریک بگوییم.

وی تصریح کرد: افتخاری که برای بشر پیش بینی شده بود، با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) تجلی یافت و امید به تحقق عدالت گستری در زمین، آغاز شد.
رییس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اهمیت شناخت امام زمان (عج) به حدیثی که به طرق مختلف در منابع روایی آمده است، اشاره کرد و گفت: مرحوم علامه مجلسی (ره) در بحارالانوار نقل می کند که «مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَیْتَةً جاهِلِیَّةً»؛ کسی که بمیرد و امام زمانش را نشناسد، به مرگ جاهلیت مرده است.
آیت الله جنتی در ادامه با تبریک ولادت حضرت رسول (ص) و حضرت امام صادق (ع) گفت: امیداوریم در هفته وحدت شاهد، تلاش برای همبستگی بیشتر امت اسلامی باشیم.
وی همچنین با تبریک هفته «وحدت» اظهارداشت: پیشاپیش ولادت حضرت رسول(ص) و حضرت امام صادق(ع) را هم تبریک عرض می کنیم و امیداوریم در هفته وحدت شاهد، تلاش برای همبستگی بیشتر امت اسلامی باشیم.
دبیر شورای نگهبان ضمن گرامیداشت روز «دانشجو» و روز «وحدت حوزه و دانشگاه» برای توفیق روزافزون دانشجویان و اندیشمندان حوزه و دانشگاه ابراز امیدواری کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، در ادامه جلسه، اعضای شورای نگهبان وارد دستور شدند تا به بحث و بررسی درباره چند لایحه ارسالی از سوی مجلس شورای اسلامی و نیز «انتخاب اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی» بپردازند.

نظر شما