شناسهٔ خبر: 130576 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

برجام لکه ننگی است که بر تاریخ مملکت نشسته است

حسن عباسی2 برجام لکه ننگی است که بر تاریخ مملکت نشسته است. امروز قرارداد ننگینی به نام کسی که در کسوت روحانیت بود، ثبت شد که از ترکمنچای هم بدتر است.

به گزارش «نماینده» حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین امروز در مراسم روز دانشجوی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران، با عذرخواهی از تاخیر برای حضور در مراسم گفت: اقای رییس جمهور امروز باز هم از بنده شکایت کردند. اقای رییس جمهور؛ افتضاح شکایت های تو دیگر در امده و این نشان می دهد که عصبانی‌ترین دولت، دولت فعلی است.
 
وی ادامه داد: برجام لکه ننگی است که بر تاریخ مملکت نشسته است. امروز قرارداد ننگینی به نام کسی که در کسوت روحانیت بود، ثبت شد که از ترکمنچای هم بدتر است.

عباسی خطاب به املی لاریجانی گفت: برای حفظ جایگاه روحانیت و جایگاه نهاد ریاست جمهوری، شخص جنابعالی باید روحانی را به دادگاه بکشید؛ رییس جمهور بی ادبی که ۴۹ تهمت و بی ادبی را حواله مخالفانش کرد.

رئیس اندیشکده یقین در پایان این بخش از سخنانش، با  کنایه به دولت گفت: هفته دیگر هم یک احضاریه برای همین بخش از صحبت هایم می آید.
 
وی در ادامه با بیان اینکه من کاسب تحریمم یا برادر و اطرافیان رییس جمهور، گفت: همین آقایان ظریف، عراقچی، لاریجانی و روحانی به حرف کارشناسان گوش می کردند و امروز مضحکه شبکه های اجتماعی و جوانان شده اند. آمریکای حقیقی این است که هرچه بیشتر مجیزش را بگویی، بیشتر پشت پا میزند.

عباسی خاطرنشان کرد: آنها که دکترایشان را از انگلیس گرفتند، این مصیبت را برای مملکت آوردند. یادتان باشد هیچ گاه به فارع التحصیلان انگلیسی و امریکایی اعتماد نکنید، حتی اگر در کسوت روحانیت بودند.
 
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه اگر هزار بار دیگر روحانی مرا به دستگاه قضا بکشاند، من باز هم میگویم که نگران مسئله نفوذ هستم، گفت: رئیس جمهور بی تدبیر و ناامید و بی ادب از من شکایت کرد و من هم هیچ امیدی جز خدا ندارم.
 
وی در ادامه سخنان خود گفت: فردی ۲۰ سال به دروغ خودش را دکتر حسن روحانی جا میزند و حالا من را به دادگاه می کشاند و در عوض من نیز وی را در دادگاه افکار عمومی محاکمه میکنم. جوان ایرانی اقای روحانی قائل به ادامه انقلاب نیست.
 
عباسی خطاب به روحانی که امروز در دانشگاه تهران گفت ما همه اتقلابی هستیم، خاطرنشان کرد: اقای روحانی؛ پس عمه من بود که می‌گفت انقلاب ۶ ماه، انقلاب ۳ سال؛ نه ۳۷ سال! ایا حرف امروزت با حرف دیروزت یکی است؟ بسیجی سازشکار است؟ روبروی رهبر می ایستد؟

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: تکبر جنابعالی کار برایتان درست کرده؛ شما تندخوترین و عصبانی ترین رییس جمهور تاریخ کشور هستید. روحانی ۴۹ فحش داد که حق خودش و اطرافیانش بود. چهار سال گذشته و هنوز در چگونگی اعدام بابک زنجانی مانده اند.

وی خطاب به املی لاریجانی، گفت: مرد حسابی؛ یه کم شجاعت داشته باش! ای کاش رئیس دستگاه قضا اقای منتظری بود؛ فرد شجاعی که با حرفهایش دل ادم خنک میشد.

نظر شما