شناسهٔ خبر: 130572 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

همکاری قوه قضائیه و وزارت اطلاعات با وزارت ارشاد جهت ساماندهی فضای مجازی

صالحی امیری 43 صالحی امیری گفت: در نظر داریم برای ساماندهی فضای مجازی کشور با وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و نیروی انتظامی نیز وارد عمل شویم تا سازوکار مناسبی در این راستا اتخاذ شود.

به گزارش «نماینده» سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره روند ساماندهی فضای مجازی کشور از سوی این وزارتخانه به همراه شورایعالی فضای مجازی، اظهار کرد: با جدیت به دنبال ساماندهی فضای مجازی کشور هستیم.
 
وی افزود: در جلسه گذشته شورای عالی فضای مجازی ۳ مصوبه پیرامون ساماندهی فضای مجازی کشور از سوی اعضا مورد تصویب قرار گرفت که به زودی فیروز آبادی سخنگوی این شورا در این زمینه گزارش جامعی را به مردم ارائه خواهد داد.

صالحی امیری تاکید کرد: اصل اینکه باید فضای مجازی در کشور ساماندهی شود مورد اتفاق همه دستگاههای مسئولین کشور است اما بدون شک برای تحقق این موضوع باید روشی مناسبی در نظر گرفته شود.


وی خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که مکانیزمی تخصصی را به منظور ساماندهی شبکه های مجازی انجام دهیم و به زودی نحوه آن را به اطلاع ملت خواهیم رساند.

وی با اشاره به اینکه با قوه قضائیه در بحث ساماندهی فضای مجازی همکاری مستمر و جدی خواهیم داشت گفت: با توجه به نقش مهم قوه قضائیه در بحث ساماندهی فضاهای مجازی کشور ما در این راستا با قوه قضائیه تعامل خوبی را برقرار خواهیم کرد

وزیر فرهنگ در پایان تاکید کرد: در نظر داریم برای ساماندهی فضای مجازی کشور با وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و نیروی انتظامی نیز وارد عمل شویم تا سازوکار مناسبی در این راستا اتخاذ شود.

نظر شما