شناسهٔ خبر: 130546 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شورای نگهبان از ادعای «صادقی» درباره ۲ میلیارد پول در ازای تأیید صلاحیت استقبال می‌کند

کدخدایی/2 سخنگوی شورای نگهبان در واکنش اظهارات اخیر یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس، گفت: این شورا از ادعای «صادقی» درباره ۲ میلیارد پول در ازای تأیید صلاحیت استقبال می‌کند.

به گزارش «نماینده»، محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست "جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی" در سخنانی درباره روند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات در شورای نگهبان گفته بود که «در دوره‌ای به یکی از کاندیداها تماس گرفته و گفته‌اند که ۲ میلیارد تومان پول بده تا تائید صلاحیت شوی که بعداً به ۵۰۰ میلیون تومان راضی شدند.»

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در همین زمینه گفت: اگر این نماینده مجلس مدارکی درباره ادعایی که مطرح کرده، دارد به شورای نگهبان و یا مراجع قضایی ارسال کند، ما از آن استقبال می‌کنیم.  

وی افزود: این نماینده مجلس درباره روند بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان اگر مدارکی دارد، ارائه کند تا آن را بررسی کنیم تا نتیجه برای مردم روشن شود.

بر این اساس اظهارات، نوشته‌ها و طرح برخی ادعاهای اخیر «محمود صادقی» عضو فراکسیون امید با واکنشها و حواشی زیادی در محافل سیاسی و رسانه‌ای روبرو شده است.

پیش‌تر محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) مجلس خواستار بررسی موضوع «محمود صادقی» در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شده بود.

نظر شما