شناسهٔ خبر: 130376 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی حزب موتلفه

واکنش حزب موتلفه به انتشار تصویری از بادامچیان در یک نشریه

بادامچیان/431 روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی در اطلاعیه ای نسبت به انتشار تصویر یکی از اعضای خود روی جلد یک نشریه واکنش نشان داد.

به گزارش «نماینده»، روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی در اطلاعیه ای ضمن واکنش به انتشار تصویر یکی از اعضای این حزب بر روی جلد یک نشریه اعلام کرد: تصویری که یکی از نشریات مکتوب از دکتر بادامچیان در صفحه اول خود منتشر کرده، بدور از هرگونه عرف رسانه‌ای، ضوابط و معیارهای اجتماعی است؛ گرچه این تصویر نشان از ساده زیستی و تواضع این شخصیت ملی دارد.

در این اطلاعیه آمده است:

در همه کشورها و جوامع دینی و غیردینی و توده های مردم و حتی افراد عادی احترام بزرگان و بزرگترها امری اخلاقی و اجتماعی است.

جناب آقای دکتر بادامچیان از شخصیت هایی است که نیمه اول عمر خود را در راه مبارزه و جهاد برای آزادی و استقلال ایران و سرنگونی رژیم مستبد و وابسته به استعمار غرب و حکومت کودتای ننگین ۲۸ مرداد آمریکایی-انگلیسی در زندان های رژیم پهلوی گذرانده و شکنجه‌های مهیب ساواک، او و یارانش را از مبارزه برای روی کار آمدن انقلاب اسلامی و نظام مستقل جمهوری اسلامی از مقاومت بازنداشته است.

این اطلاعیه می افزاید: وی شخصیتی فرهنگی است و از رجال پاک و خدوم کشور بشمار می‌رود که تالیفات گرانقدر او بیش از ۵۰ جلد کتاب است. رعایت ادب و احترام نسبت به وی که در نیمه دوم عمرش، بدون هیچگونه چشمداشت مادی و مقامی در خدمت به نظام و مردم کوشیده است، امری پسندیده نزد همه صاحبان قلم، بیان و رسانه است. شیوه‌ای که یکی از نشریات مکتوب در انعکاس مصاحبه با وی و نیز مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ جعفر شجونی در شماره های اخیر داشته است، پسندیده جامعه و اصحاب رسانه نبوده و امیدواریم که جبران نماید. تصویری که این رسانه از دکتر بادامچیان در صفحه اول خود منتشر کرده، بدور از هرگونه عرف رسانه‌ای، ضوابط و معیارهای اجتماعی است. گرچه این تصویر نشان از ساده زیستی و تواضع این شخصیت ملی دارد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: دکتر بادامچیان فردی رسانه ای است و با همه رسانه‌ها ارتباطی گرم و دوستانه دارد اما رسانه مزبور باید عرف و ضوابط اجتماعی، حرفه‌ای و اخلاقی را در نوع انعکاس این مصاحبه رعایت می‌نمود.

نظر شما