شناسهٔ خبر: 130330 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

معتقد به وحدت اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت مبارز هستیم

محمدمهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بنای حزب موتلفه این است که اصولگرایان در انتخابات شوراهای شهر و روستا ۹۶ با محوریت جامعه روحانیت مبارز به وحدت برسند.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی اسلامی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اظهار داشت: بنای حزب موتلفه اسلامی، وحدت اصولگرایان در انتخابات شوراهای شهر و روستا ۹۶ است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با ابراز امیدواری از اینکه اصولگرایان بتوانند با محوریت جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ۹۶ به وحدت برسند، گفت: اعضای حزب موتلفه همواره سعی کرده‌اند که بر اساس رهنمودهای روحانیت معظم حرکت کنند و با محوریت جامعه روحانیت مبارز به وحدت اصولگرایان کمک کنند.

وی در رابطه با اظهارنظر اخیر محمد حسن غفوری فرد حزب موتلفه مبنی بر اینکه افرادی چون روحانی، ولایتی، الهام و حاجی‌بابایی می‌توانند برای انتخابات ۹۶ در لیست قرار داشته باشند، تصریح کرد: وی نظر خود را درباره کلان انتخابات مطرح کرده نه نظر حزب را و منظورش این بوده که این افراد هم می‌توانند جزء نامزدهای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات آینده باشند.

اسلامی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا حزب موتلفه برای انتخابات ۹۶ به مصداق رسیده است اظهار داشت: مسیر اعلام نامزد نهایی حزب موتلفه در حال طی شدن است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه طبق قانون تبلیغات زودهنگام ممنوع است، بیان داشت: حتی اگر حزب موتلفه برای انتخابات ۹۶ به نامزد نهایی‌اش هم برسد، باید در مسیر قانونی و طبق برنامه زمان‌بندی‌ شده خود حرکت کند.
 

نظر شما