شناسهٔ خبر: 130269 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برخی نمایندگان مانع ایجاد جوسازی‌های کاذب علیه قوه قضائیه شوند

سید حسین نقوی.jpg نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: نمایندگان و مسئولان باید به گونه‌ای برخورد کنند که مانع از ایجاد جوسازی‌های کاذب در کشور شوند.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جوسازی‌های اخیر ضد قوه قضائیه اظهار کرد: ورود قوه قضائیه به مسائل مهمی مانند فساد اقتصادی و انحرافات اداری همواره در جهت تامین امنیت است.

وی با بیان اینکه اقتدار قوه قضائیه سبب شده تا اشخاصی که در حوزه فساد اقتصادی و اداری می‌خواهند نقش ایفا کنند، احساس ناامنی داشته باشند، تصریح کرد: قوه قضائیه با محاکمی که تشکیل داده و احکامی که صادر کرده، نشان داده که در مقابله با این نوع فسادها پیشگام است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با تأکید بر اینکه قوه قضائیه به نقش خود به عنوان قوه قضاوت‌کننده به خوبی عمل می‌کند، گفت: نباید با جوسازی‌های کاذب و ایجاد خوراک برای معاند نظام این قوه را در هیچ مقطعی تحت فشار قرار داد.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه اقدامات قوه قضائیه در چارچوب قانون است، تصریح کرد: نمایندگان و مسئولان باید به گونه‌ای برخورد کنند که مانع از ایجاد جوسازی‌های کاذب در کشور شوند.

نظر شما