شناسهٔ خبر: 130094 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دلایل وقوع حادثه برخورد ۲ قطار بررسی شود/معرفی مقصرین احتمالی/ تسلیت به خانواده‌های داغدیده

حسن روحانی.jpg رئیس جمهور به دنبال سانحه دردناک برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیزمان و از جمله پرسنل خدوم راه‌آهن شد، خواهان بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ شد.

به گزارش «نماینده» به دنبال سانحه دردناک برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیزمان و از جمله پرسنل خدوم راه‌آهن شد، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در نامه به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور خواهان بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ و معرفی مقصرین احتمالی و بکارگیری تمام اقدامات لازم برای درمان سریع‌تر مصدومان شد.

متن پیام روحانی خطاب به جهانگیری به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس جمهور

سانحه دردناک برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیزمان و از جمله پرسنل خدوم راه‌آهن شد، باعث غم و اندوه فراوان گردید.

لازم است فوراً دستگاه‌های مسئول، به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی نسبت به بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ و معرفی مقصرین احتمالی اقدام نمایند و تمام اقدامات و تمهیدات فنی و مدیریتی را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دلخراشی پیش‌بینی و اجرا کنند.

همچنین ضروری است همه دستگاه‌های امدادی و استانی، به‌ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام اقدامات لازم را برای درمان سریعتر مصدومان به عمل آورند.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده‌های محترم داغدیده، از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه ناگوار مغفرت و رحمت، برای عموم بازماندگان صبر و برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل و سلامتی کامل مسئلت دارم.»

نظر شما