شناسهٔ خبر: 130052 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی‌زاده : دولت اولویت‌های خود را گم کرده و شرمسار ضایع شدن حق مردم باشد/ لغو سخنرانی مطهری ربطی به امام‌جمعه مشهد نداشت/ دولت با پروژه عملیات روانی از زیر پاسخگویی به مردم شانه خالی می کند

امیرحسین قاضی زاده هاشمی دولت اولویت‌های خود را گم کرده، موضوعات را به جای هم می‌بیند و ممکن است دلیل آن هم این باشد که دولتمران ما مشکل معیشتی ندارند و عموما از طبقه مرفه جامعه هستند

به گزارش «نماینده» امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس اظهار کرد:رئیس جمهور در حالی از لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد ابراز شرمساری می‌کند و ۲ یا ۳ وزیر را مامور رسیدگی به این موضوع می‌کند که در همان مشهد، صدها هزار نفر مدت‌هاست که گرفتار پرونده شرکت پدیده، شرکت پردیس‌بان و موسسه میزان هستندو دچار استیصال شده اند و دریغ از پیگیری موضوع.

 وی افزود:اگر بناست دولت شرمسار باشد باید در جایی شرمسار باشد که حقوق مردم ضایع شده است. دولت اولویت‌های خود را گم کرده، موضوعات را به جای هم می‌بیند و ممکن است دلیل آن هم این باشد که دولتمران ما مشکل معیشتی ندارند و عموما از طبقه مرفه جامعه هستند .

نماینده مردم مشهددر ادامه تصریح کرد:در سال‌های اخیر سخنرانی بسیاری از شخصیت‌ها اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب با دلیل و بی‌دلیل توسط ارگان‌های رسمی دولتی و نه توسط قوه قضاییه لغو شده و دولت واکنشی نشان نداده است اما در خصوص لغو سخنرانی آقای علی مطهری در مشهد اینگونه واکنش نشان می‌دهد که این موضوع جای بررسی و رسیدگی دارد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: دولت سعی دارد تا یک فضای دوقطبی بین مشهد و سایر کشور و به ویژه تهران ایجاد کند و با ترساندن مردم از دیگران بار دیگر رای خود را جمع کند!

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در جریان موضوع کنسرت بخشی از حرف‌هایی که زده شد بی‌دلیل به آیت‌الله علم‌الهدی نسبت داده شد در داستان لغو سخنرانی نیز کل ماجرا هیچ ارتباطی به ایشان نداشت و مطرح کردن اسم ایشان تنها با هدف تبلیغاتی و سیاسی انجام شد. دولت از سوی دیگر می‌خواهد ناکارآمدی خود را با حمله به قوه قضاییه به حاشیه ببرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب به یکی از برادران تکلیف کردند که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶نامزد نشود و در آن مورد پروژه مسئولان دولتی به شکست خورد و امروز به دنبال این هستند که به جای اینکه گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند، با توهین به افراد از زیر بار پاسخگویی در مورد کارهای نکرده شانه خالی کنند و این یک پروژه عملیات روانی است.

نظر شما