شناسهٔ خبر: 129996 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مراسم معارفه جانشین جدید فرمانده ارتش

امیر پوردستان: از الان باید صف‌ها و تجهیزات را آماده کرد

امیر پوردستان جانشین جدید فرمانده کل ارتش گفت: از الان باید صف‌ها و تحهیزات را آماده کرد. اگر نیروها آماده باشند، دشمن هیچ جرأتی برای جسارت نخواهد داشت.

به گزارش «نماینده» امیر احمد رضا پوردستان جانشین جدید فرمانده کل ارتش صبح امروز چهارشنبه در مراسم معارفه خود، طی سخنانی گفت: از سرلشکر صالحی که به شاگرد کوچک‌شان اعتماد کردند، نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: از الان باید صف‌ها و تحهیزات را آماده کرد و اولین قدم آن، ایجاد آمادگی و اعتماد به نفس بالا در میان نیروها است. اگر نیروها آماده باشند، دشمن هیچ جرأتی برای جسارت نخواهد داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: بازدارندگی، سومین عامل آمادگی است و وقتی نیروها از هر نظر آماده باشد مانع فکر دشمن در عملیاتی کردن نیت‌شان خواهند بود. سال ۹۱ خدمت آقا رسیدیم، ایشان  خطاب به فرماندهان فرمودند شما سعی کنید همچون دژ و قلعه، نفوذناپذیر باشید. خداوند را شاکرم که این تدابیر با هدایت های امیر محبوب ارتش، امیر صالحی چهره عملیاتی به خود گرفته است.

امیر پوردستان ادامه داد: آرزو می‌کنم در این کسوت سربازی و فدایی، به خوبی در انجام ماموریت‌ها عمل کنم. پرچمداری وظیفه سنگین برای فرماندهان است و پرچم دست کسی است که بصیرت داشته باشد.

وی افزود: فرمانده ولایی، گلادیاتور نیست که هر وقت وارد  جنگ شد، همه را بکشد، فرمانده در فتنه بازی نمی‌کند که اسیر فتنه شود، فرمانده اگر صبر کند و توانمند و مطیع امر باشد، امداد غیبی نیز شامل حال او می‌شود. باید تلاش کنیم امانت داران خوبی باشیم.

نظر شما