شناسهٔ خبر: 129876 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مطالبه رهبرانقلاب از ارتش چیست؟

ارتش.jpg رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا گفت: انتظار فرمانده کل قوا، ارتقاء کارهای اطلاعاتی و عملیاتی است، اطلاعات چشم ماست و بر اساس آن باید کارهای خود را عملیاتی کنیم.

به گزارش «نماینده»، سردار علی شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و پیشین نیروی زمینی ارتش که صبح امروز در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهارداشت: مطالبه رهبری معظم انقلاب از ارتش با نگاهی به احکام صادره برای فرماندهان جدید و پیشین، ارتقاء توان اطلاعاتی و عملیاتی ارتش است. اطلاعات چشم ما است و ما می توانیم با اشراف اطلاعاتی، بهتر و موفق تر در مسیر پیش رو حرکت کنیم و این نکته را هم باید لحاظ کنیم که اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم، باید بر اساس اطلاعات صحیح و دقیق باشد.

وی گفت: انتظار فرمانده کل قوا، ارتقاء کارهای اطلاعاتی و عملیاتی است، عملیات هایی که مطابق نیازهای روز ما باشد و ما باید خود را برای هر پیشامدی در آینده آماده کنیم تا حضوری موفق و موثرتر داشته باشیم.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا بیان کرد: ارتش قدم های بزرگی را در این مسیر برداشته و با تجربیاتی که به دست آورده، توانسته گام های مثبت و موثری را بردارد و این تحرک و کارآمدی ارتش جهت حضور موثر و موفق تر در عملیات ها بایستی ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه به طریق اولا، کارکنان ارتش و دیگر نیروهای مسلح باعث بازدارندگی دشمنان شده اند، اظهارکرد: باید کاری کنیم که کارکنان ارتش برای اجرای ماموریت خود دغدغه ای جز کار کردن نداشته باشند.

سردار شیرازی افزود: ما باید ببینیم که تهدیدها از کجاست و بر اساس آن طرح های عملیایت خود را تنظیم کنیم و آمادگی خود را در مقابله با تهدیدها ارتقاء دهیم.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا گفت: ما باید ببینیم جهت توقف کامل تهدیدی به نام داعش که در منطقه نتوانست موفق شود چه اقداماتی را باید انجام دهیم و در این زمینه آمادگی های خود را ارتقاء دهیم. تهدیدهای روز را باید ببینیم و بشناسیم و روی آنها کار کنیم. در حوزه های دریایی، زمینی، پدافند و فضای مجازی که رهبری هم فرمودند باید این فضای مجازی را به خوبی بشناسیم.

نظر شما