شناسهٔ خبر: 129742 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاجی‌دلیگانی در نطق میان‌دستور:

مذاکره با دشمن گرگ‌صفت بی‌فایده است/آنچه تاکنون به دست آمده حاصل رشادت‌های مدافعان حرم است، نه لبخندهای دیپلماتیک

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره کردن با دشمن گرگ‌صفت بی‌فایده است و تنها راه برون رفت از بحران‌های منطقه‌ای مقاومت است.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ۲۵ آبان ۹۵ گفت: حرکت بی‌نظیر، عظیم و پرمعنای راهپیمایی اربعین جلوه‌ای ماندگار از مکتب اهل‌البیت (ع) است که ترکیبی زیبا از عشق و دلدادگی و اعتقاد و ایمان را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: خوشا به حال کسانی که در این حرکت بزرگ کوس رسوایی جریان تکفیری و فرزندان ناپاک داعشی آل سعود را به صدا درآوردند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موفقیت‌های پی در پی جبهه مقاومت در عراق و سوریه و یمن سردمداران استکبار، حکام خودفروخته برخی کشورهای منطقه و مزدوران آنها را وحشت‌زده کرده است و بار دیگر بر همگان آشکار شد که با دشمن گرگ‌صفت مذاکره کردن بی‌فایده است و تنها راه برون رفت از بحران‌های منطقه‌ای مقاومت و پایداری است و آنچه که تاکنون به دست آمده حاصل رشادت رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم است نه مذاکرات چند ساله و لبخندهای دیپلماتیک.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ امروز در استان اصفهان روز حماسه و ایثار نامگذاری شده در چنین روزی در ۳۴ سال گذشته پیکر مطهر ۳۷۰ شهید دفاع مقدس بر دوش مردم در میدان امام اصفهان تشییع شد و همزمان هزاران نفر عازم جبهه شدند.

وی افزود: نسخه شفابخش جهاد کبیر در عرصه سیاسی و نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی شفابخش همه مشکلات در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور است و همه باید همه منابع کشور را در این راستا بسیج و مهیا کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما امروز به مدیریت جهادی و بسیجی در کشور نیازمندیم. استعدادهای انسانی سرشار، منابع زیرزمینی زیاد کمی از خودگذشتگی می‌خواهد، کمی فداکاری و دلسوزی می‌خواهد تا فشار بر مردم کمتر شود.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور من از این مسئله ناراحتم که شما به عنوان عالیترین مقام اجرایی کشور دستوری می‌دهید، ‌مطلبی را در جمع مردم بیان می‌کنید اما زیرمجموعه عمل نمی‌کند. شما در ۱۵ بهمن ۹۳ گفتید که من کاری می‌کنم که زاینده‌رود زنده‌رود شود اما نه تنها کاری نکردی بلکه اگر این وضعیت ادامه پیدا کند پنج میلیون از شهروندان استان اصفهان باید آب مورد نیاز خود را از سوپرمارکت ها تهیه کنند.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور در این وانفسای بودجه که می‌گویید بودجه جاری کشور کم است در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸۰۰ اداره جدید در شهرستان‌های کشور تأسیس کردید و این در حالی است که ما دائما دم از چابک‌سازی و کوچک‌سازی دولت می‌زنیم و تأسیس این ۸۰۰ اداره به علاوه ۴۰۰ اداره‌ای که در لایحه برنامه ششم پیش‌بینی شده و در مجموع هزار و دویست اداره یعنی هزار دو دویست ساختمان و بیش از ده هزار نفر نیرو.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از مدیران همین الان بالای ۴۰ میلیون تومان حقوق در ماه تولید می‌کنند و آقای رئیس‌جمهور شما می‌توانید کمیته حقیقت یاب تشکیل دهید تا حقوق‌های نامتعارف و غیرعادلانه را بررسی کند و از طرف دیگر می‌خواهیم تا به وضعیت مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و همچنین سایر بازنشستگان رسیدگی کنید.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: والله در کشور پول زیاد است اما اراده‌ای برای مدیریت این مباحث وجود نداشته است.

وی در پایان گفت: آقای رئیس‌جمهور دو سال است که به یکی از وزیران شما می‌گویم که در قراردادهای دوقلو ۶۷۰ میلیارد تومان ارزان فروشی از بیت‌المال صورت گرفته اما چرا نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند تصمیمی اتخاذ کنند و من هر چه تلاش کردم به نتیجه‌ای نرسیدم.

نظر شما