شناسهٔ خبر: 129666 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بشار اسد:

وقتم را پای حرف‌های ترامپ و کلینتون تلف نکردم

بشار اسد/ رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه وی هیچ اهمیتی به اظهارات کلینتون و ترامپ در جریان سخنرانی‌های انتخاباتی آنها نداده است، گفت: این دو صادق نیستند و ما به هیچیک از آنها اعتماد نداریم.

به گزارش «نماینده»، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در گفتگویی با روزنامه صربستانی «بولیتکا» در خصوص نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: من وقتم را پای حرف‌های ترامپ و کلینتون تلف نکردم.

بر اساس این گزارش، وی همچنین ادامه داد: ترامپ و کلینتون صادق نیستند و دمشق به هیچیک از آنها اعتماد ندارد.

بشار اسد همچنین تصریح کرد: بحث در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر محور این مسأله می چرخید که کدامیک از این دو بهتر از دیگری است؛ اما در سوریه وضعیت فرق می‌کرد و بحث سر آن بود که کدامیک از این دو بدتر از دیگری است. در هر صورت، گمان نمی کنم که هیچیک از آنها از دیگری برای سوریه بهتر باشد.

رئیس جمهوری سوریه در ادامه اظهار داشت: فرقی نمی کند که ترامپ و کلینتون چه گفته و چه می گویند؛ مهم این است که هر دو غیرقابل اعتماد بوده و هستند. حتی اگر مطالبی را مطرح کنند که خوشایند ما باشد، باز هم به آنها اعتماد نداریم.

بشار اسد همچنین عنوان کرد: سیاست های ایالات متحده آمریکا بر مدار فعالیت ها و اقدامات گروه های فشار اتخاذ می شود. این نفوذ جریان های سیاسی مختلف در آمریکاست که سیاست های این کشور را تعیین می‌کنند.

نظر شما