شناسهٔ خبر: 129439 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

گزینه نهایی میراث فرهنگی کیست؟

شادنوش همزمان با انتخاب مسعود سلطانی فر به سمت وزیر ورزش و جوانان از ساعاتی قبل گمانه زنی ها در محافل رسانه ای و سیاسی در خصوص جانشین وی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به شدت اوج گرفته اما خبرهای به دست آمده از پاستور حاکی از این است که یک گزینه تا کنون بیش از سایر گزینه ها مورد توجه دولت و شخص رئیس جمهور قرار گرفته است.

به گزارش «نماینده» همزمان با انتخاب مسعود سلطانی فر به سمت وزیر ورزش و جوانان از ساعاتی قبل گمانه زنی ها در محافل رسانه ای و سیاسی در خصوص جانشین وی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به شدت اوج گرفته اما خبرهای به دست آمده از پاستور حاکی از این است که یک گزینه تا کنون بیش از سایر گزینه ها مورد توجه دولت و شخص رئیس جمهور قرار گرفته است که مورد حمایت طیف های مختلف سیاسی نیز قرار دارد .


در شرایطی که از صبح فردا مسعود سلطانی فر معاون سابق رئیس جمهور و رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید بر روی صندلی شماره یک خیابان سئول بنشیند و هدایت عرصه های ورزش و جوانان را به دست بگیرد و در حالی که گزینه های مختلف جانشینی وی با توجه به پیش بینی رای مناسب وی در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی از مدت ها پیش به رئیس جمهور معرفی شده بودند ظاهرا جمع بندی ها بر روی دکتر نصرت الله شادنوش به مرحله نهایی رسیده است و احتمالا وی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری منصوب میشود .

بنا بر این گزارش شادنوش که سه دوره استانداری در استان های گیلان،زنجان و چهار محال و بختیاری را در کارنامه خود دارد، از سوابقی همچون سفیر کشورمان در نیجریه و بنین، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره های چهارم و پنجم، معاونت در وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بازرگانی، رئیس نهاد شورای نگهبان برخوردار است . گفتنی است آخرین مسئولیت شادنوش که عضو هیئت علمی دانشگاه نیز هست معاون سیاسی-امنیتی ناطق نوری در دفتر بازرسی ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است .

شنیده های خبرنگار ما حاکی از این است که شادنوش از روز گذشته برنامه های خود را نیز برای اداره سازمان میراث فرهنگی در هشت ماه آینده آماده کرده است .

پیش از این گزینه هایی همچون بهشتی، عبد خدایی و نجفی نیز برای ریاست این سازمان مطرح بودند .

نظر شما