شناسهٔ خبر: 129364 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سه استراتژی انتخاباتی جمعیت ایثارگران تدوین شد

فروزنده/1 سخنگوی جمعیت ایثارگران از تدوین سه استراتژی انتخاباتی جمعیت ایثارگران در جلسه شورای مرکزی این تشکل خبر داد و گفت: استراتژی تغییر انقلابی باید مبتنی بر دیدگاه‌های رهبری و به دست «یک تیم» اتفاق بیفتد.

به گزارش «نماینده»، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی این تشکل سیاسی از تدوین سه استراتژی انتخاباتی این جمعیت خبر داد و اظهار داشت‌: اولا ما معتقدیم که باید تفکر «تغییر انقلابی» حاکم و در عین حال ائتلاف حداکثری اصولگرایان تشکیل شود و سوم اینکه باید فردی را مشخص کرد که مصداق کامل این تغییر انقلابی باشد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه ما هنوز در این زمینه به بررسی مصادیق ورود نکرده‌ایم، یادآور شد: این سه استراتژی باید در اردوگاه جبهه انقلاب نهادینه شود و ما آن را به همه نیروهای انقلابی که صاحب اصلی انقلاب هستند پیشنهاد می‌کنیم، لذا تغییر انقلابی باید به سمت دیدگاه‌های رهبری و به دست «یک تیم» اتفاق بیفتد.

فروزنده با اشاره به ویژگی‌ها و شاخص‌های نامزد اصلح مبتنی بر تغییر انقلابی تصریح کرد: کسی که در تراز این تغییر انقلابی است باید مؤمن به انقلاب و نظام، دارای سابقه روشن، ‌ فردی شجاع و دارای تیم کاری باشد و همچنین از روحیه مبارزه با فساد نیز برخوردار باشد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه مردم باید باور کنند که این فرد می‌خواهد تغییر انقلابی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: همه باید این تغییر انقلابی را به عنوان استراتژی اول خود در نظر بگیرند و چهره‌ای را معرفی کنند که مصداق این موضوع باشد.

وی ادامه داد: منظور ما از تغییر انقلابی محقق شدن دیدگاه‌های انقلاب اسلامی است چرا که ما با این نقطه مطلوب فاصله داریم و این فاصله هم با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب ایجاد می‌شود.

فروزنده مبارزه با فساد، خدمت به مردم، تأکید بر هویت فرهنگی ایرانی اسلامی، استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی را از مهم‌ترین مولفه‌های این تغییر انقلابی و دغدغه‌های رهبری برشمرد و افزود: تیمی که می‌خواهد سکوی اجرایی کشور را بر عهده بگیرد باید به این برنامه اعتقاد داشته باشد و خود مصداق آنها باشد.

نظر شما