شناسهٔ خبر: 129294 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیس شورای شهر تهران:

حکیمی پور نباید نامه محرمانه را به یاشار سلطانی می داد

مهدی چمران/2 رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد حکیمی پور، نباید نامه محرمانه سازمان بازرسی را در اختیار یاشار سلطانی قرار می داد.

به گزارش «نماینده» مهدی چمران در واکنش به تاکید دادستان مبنی بر اعتراف یاشار سلطانی که نامه سازمان بازرسی را احمدحکیمی پور، عضو شورای شهر تهران در اختیار این فعال رسانه‌ای گذاشته است، با تاکید بر اینکه این نامه توسط سازمان بازرسی ارسال نشده و یکی از بازرسان سازمان به برخی افراد مطلع از موضوع نامه را ارسال کرده است، گفت: من تا به حال این نامه را ندیده‌ام و فقط در همین حد انتشار آن در رسانه‌ها از آن مطلع شدم.

چمران در پاسخ به مصاحبه روز گذشته حکیمی پور با یکی از خبرگزاری‌ها که اعلام کرده بود "بارها با رئیس شورای شهر تهران مکاتبه داشتم تا جلسه‌ای برای این موضوع با حضور شهردار تهران ترتیب دهند که متاسفانه تاکنون هم این اقدام صورت نگرفته است"،  گفت:  حکیمی پور در جلسه علنی شورای شهر تهران، در قالب تذکر کتبی موضوع را با اشاره به برخی اعداد و رقم و بدون ارائه تصویر نامه ارائه کرد که در این تذکر با تعابیری مبهم از قبیل شنیده شده است و غیره، موضوع  مطرح شده بود. ما هم براساس وظایف خود، همان روز و یا فردا تذکر کتبی ایشان را با شماره نامه رسمی برای شهردای ارائه کردیم و شاید شهرداری منتظر جواب قاضی است تا به نامه شورا پاسخ دهد.

چمران اضافه کرد: البته چون تذکر آقای حکیمی پور با ابهام و غیر مستند بود به ایشان اعلام کردیم که این تذکر وجاهت رسمی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص علت ارائه نامه محرمانه به یک خبرنگار گفت: نامه مذکور که محرمانه بوده، برای آقای حکیمی پور ارسال نشده بود و فرد دیگری تخلف کرده و به ایشان ارائه کرده و ایشان هم نباید این نامه محرمانه را دراختیار یک خبرنگار می گذاشت.

برچسب‌ها:

نظر شما