شناسهٔ خبر: 129270 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در گفت‌وگو با نجفی مطرح شد

گلایه فراکسیون امید از عدم مشورت دولت برای وزرای پیشنهادی/ گزینه‌های بهتری به جای دانش‌آشتیانی وجود داشت

محمدرضا نجفی/* عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌ در مجموع به صورت جدی قائل هستم که گزینه‌های متناسب دیگری هم داشتیم که چه بسا به تناسب شرایط، وضعیت و مقبولیت بهتری برای وزارت‌خانه‌ها داشتند.

به گزارش «نماینده» محمدرضا نجفی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی  درباره وزرای پیشنهادی دولت برای وزرات‌خانه‌های آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش‌وجوانان، اظهار داشت: هر چند که فراکسیون امید این تغییرات را حق دولت می‌داند اما خیلی بیشتر می‌پسندید که فراکسیون در جریان مشورت گزینه‌های پیشنهادی قرار می‌گرفت.

وی افزود:‌ به نظر می‌رسد طبعا اعضای فراکسیون امید صحبت و نظراتی دارند که انتظار می‌رفت این نظرات بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بر همین اساس افزود: فراکسیون امید انتظار داشت دولت درباره گزینه‌های پیشنهادی خود در سه وزرات‌خانه آموزش‌،‌ ارشاد و ورزش این فراکسیون را بیشتر مورد جریان و مشورت قرار می‌داد.

نجفی همچنین تصریح کرد:‌ جمع‌بندی کلی نسبت به وزرا در فراکسیون هنوز صورت نگرفته اما به نظر من علی‌رغم نقدها و صحبت‌هایی که در این رابطه وجود دارد اما قاعدتا به صورت جدی مانعی از ناحیه فراکسیون ایجاد نمی‌شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خاتمه نظر خود درباره دانش‌آشتیانی را مطرح کرد و گفت:‌ هرچند بنده در مجموع به صورت جدی قائل هستم که گزینه‌های متناسب دیگری هم داشتیم که چه بسا به تناسب شرایط، وضعیت و مقوبلیت بهتری برای وزارت‌خانه‌ها داشتند اما نهایتا باید نظر فراکسیونی را هم در این باره بشنویم.

نظر شما