شناسهٔ خبر: 129267 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پورمختار:

باتوجه به سابقه دانش‌آشتیانی در فتنه ۸۸ احتمال رای‌آوری وی در مجلس پایین است

محمدعلی پورمختار/2 عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه احتمال رأی‌آوری دانش‌آشتیانی در مجلس پایین است گفت: با توجه به اینکه ۸ ماه از عمر دولت بیشتر باقی نمانده آمدن وزرای جدید باعث نمی‌شود اتفاق خاصی در وزارتخانه‌های تحت‌امر آنها بیفتد.

به گزارش «نماینده» محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس گفت: آقای فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش در ماجرای فتنه اقداماتی را داشت که به همین خاطر در مجلس نهم نیز برای تصدی وزارت علوم نتوانست رای اعتماد بگیرد.

وی افزود: با توجه به سابقه دانش‌آشتیانی در فتنه ۸۸ در مورد وی ابهام وجود دارد و احتمال رای‌آوری وی در مجلس هم پایین است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه هر سه وزیر پیشنهادی پیش از این و در مجلس نهم نتوانستند از نمایندگان رای اعتماد بگیرند، اظهار داشت: حدود ۸ ماه به پایان کار دولت بیشتر زمان وجود ندارد و آمدن وزرای جدید هم باعث نمی‌شود که اتفاق خاصی در حوزه کاری وزارتخانه‌های مورد نظر بیفتد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی دولت و اینکه حدود ۸ ماه به پایان کار دولت باقی مانده در این مدت نمی‌توان از وزارتخانه‌هایی که برای آنها وزیر به مجلس معرفی شده است انتظار معجزه داشت.

نظر شما